וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדקירה ברכבת הקלה "ביקש לנקום בישראל"

המשטרה התירה לפרסם כי החשוד בפיגוע הדקירה ברכבת הקלה בבירה, הוא צעיר בן 18 שהיה בדרכו לבית הספר, אולם התחרט, עלה על הרכבת ודקר החיילת. אחר כך נמלט והשליך הסכין

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, קובי נתן, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

המשטרה התירה בצהריים (שני) לפרסם פרטים מחקירת פיגוע הדקירה ברכבת הקלה לפני כשבועיים, בו נפצעה החיילת יהודית אהרון בת ה-19. מהחקירה עולה בין היתר, כי החשוד, תושב מזרח ירושלים בן 18, סיפר בחקירתו על השתשלות האירועים באותו יום, ולדברי המשטרה הוא אמר כי המניע למעשה היה רצון לנקום בישראל על יחסה כלפי הפלסטינים.

מפרטי החקירה עולה, כי החשוד יצא מביתו בבוקר הדקירה לכיוון בית הספר בו הוא לומד, כשהוא מצויד בסכין. משהגיע לשערי בית הספר, החליט לא להיכנס, וסמוך לשעה 10:00 עלה על הרכבת הקלה בחזרה לביתו. עם עלייתו, זיהה חיילת והתיישב מולה. כמה שניות לפני הגעת הרכבת לתחנה, דקר החשוד את החיילת באמצעות הסכין מספר פעמים, ונמלט מהרכבת עם פתיחת הדלתות.

חיילת נדקרה ברכבת הקלה - החשוד נלכד. עומר מירון, עומר מירון
הדוקר נמלט על אוטובוס לקלנדיה. זירת הפיגוע/עומר מירון, עומר מירון

לדברי המשטרה, החשוד נמלט אל ביתו, שם פגש את אחיו וסיפר לו על הדקירה. בהמשך עזב את הבית, עלה על אוטובוס לכיוון מחסום קלנדיה, במטרה לברוח לרמאללה, ולהסתתר אצל בני משפחתו. במהלך הנסיעה השליך החשוד את הסכין מחלון האוטובוס. הוא נעצר במחסום, ולדברי המשטרה, בחקירתו הראשונית הודה במעשה, ומסר שדקר את החיילת כנקמה על ההתנהגות הישראלית כלפי הפלסטינים. עוד עולה מהחקירה כי החשוד פעל באופן עצמאי, ולא השתייך לארגון כלשהו. בשעה זו מובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו עד תום ההליכים עד להגשת כתב האישום.

התקרית אירעה לפני כשבועיים בשעה שהרכבת הקלה נסעה ברחוב יקותיאל אדם בבירה כשלפתע קם הצעיר, התקרב לחיילת והחל לדקור אותה בפלג גופה העליון. היא נפצעה בחזה ובידה, טופלה במקום על ידי פרמדיקים של מגן דוד אדום ופונתה לבית החולים שערי צדק בעיר.

עוד בנושא
המשטרה: החשוד בדקירת החיילת בירושלים הודה במעשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully