וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרים אחרונים: קרב צמוד בין לבני לנתניהו

4 ימים לפני הבחירות, נראה כי הקרב רחוק מלהיות מוכרע. מסתמן מאבק צמוד על המקום הראשון, ליברמן מתחזק, העבודה המפלגה ה-4 בגודלה ו-10 מנדטים עדיין מוגדרים קולות צפים

בסקרי סוף השבוע האחרון שלפני הבחירות לכנסת מתבססת, ישראל ביתנו כמפלגה השלישית בגודלה בעוד הפער בין הליכוד לקדימה מצטמצם. הסוקרים מציינים, כי בשלב זה יש כעשרה מנדטים לפחות של קולות צפים.

על פי סקר מכון 'טלסקר' שנערך עבור 'מעריב', הפער בין הליכוד לקדימה עומד על 3 מנדטים בלבד כאשר הליכוד זוכה ב-26 מנדטים וקדימה ב-23. ישראל ביתנו מטפסת ל-19 מנדטים ומפלגת העבודה נשארת יציבה במקום הרביעי עם 17 מנדטים. ש"ס נשארת גם היא יציבה עם עשרה מנדטים וכך גם יהדות התורה עם חמישה מנדטים. גם בשמאל שומרות המפלגות על כוחן כאשר מרצ ניצבת על 6 מנדטים וחד"ש על 4. הימין מאבד מנדט אחד כאשר האיחוד הלאומי יורד ל-3 מנדטים ואילו הבית היהודי נשאר יציב עם 3 מנדטים. מפלגת רע"ם-תע"ל מקבלת ארבעה מנדטים ואילו בל"ד שנעלמה לחלוטין בסקר הקודם מקבלת שני מנדטים. גם מפלגת הגמלאים זוכה בסקר זה ל-2 מנדטים.

מסקר מכון 'דחף' שנערך עבור 'ידיעות אחרונות' עולה תמונה דומה, כאשר הליכוד מוביל את הרשימה עם 25 מנדטים וקדימה צמודה מאחוריו עם 23 מנדטים. ישראל ביתנו זוכה גם כאן ל-19 מנדטים ואילו העבודה ל-16. ש"ס נשארת יציבה עם עשרה מנדטים ואילו יהדות התורה על שישה. גם מפלגות השמאל נשארות יציבות – מרצ עם חמישה מנדטים וחד"ש עם ארבעה. על פי סקר זה דווקא גוש הימין מתחזק – האיחוד הלאומי גורף מנדט נוסף ומגיע לארבעה מנדטים והבית היהודי מגיע לשלושה. רע"ם-תעל מקבלת שלושה מנדטים ואילו בל"ד שניים.

גם בסקר שערך מכון 'דיאלוג' עבור עיתון 'הארץ' התפלגות המנדטים דומה, כאשר הליכוד מאבד מנדט ומתייצב על 27 בעוד קדימה שומרת על כוחה עם 25 מנדטים. ישראל ביתנו זוכה על פי סקר זה ב-18 מנדטים ואילו העבודה נשארת מקבלת 14 מנדטים בלבד. ש"ס עומדת בסקר זה על תשעה מנדטים ויהדות התורה על שישה מנדטים. על פי הסקר, מרצ מתחזקת ומגיעה לשבעה מנדטים בעוד חד"ש זוכה לשלושה מנדטים בלבד. בימין זוכה האיחוד הלאומי בארבעה מנדטים בעוד הבית היהודי נחלש ומגיע לשני מנדטים בלבד. רע"ם-תע"ל זוכה בשלושה מנדטים ואילו בל"ד בשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully