וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נסע ברכבת הרים, התנגש בציפור - ונפצע

נער בן 12 ישב בקרון הקדמי של רכבת ההרים הגבוהה בעולם, "קינגדה קה" בניו ג'רזי, כאשר ציפור, כפי הנראה יונה, פגעה בפניו בעוצמה: "אנשים מאחורי היו מכוסים בדם ובנוצות"

נער בן 12 נפצע בסוף השבוע באורח קל בפניו, כאשר התנגשה בו ציפור במהלך נסיעה ברכבת ההרים הגבוהה בעולם, "קינגדה קה", הממוקמת בניו ג'רזי. לדברי הנער, כפי הנראה מדובר היה ביונה, אשר בעקבות הפגיעה החזקה "התפוצצה בענן של נוצות".

הנער שיין מאטוס החבול סיפר בראיון לאתר NBC10 כי הוא וחברו ישבו בקרון הקדמי של המתקן המפורסם בפארק השעשועים Six Flags Great Adventure בג'קסון שבניו ג'רזי, כאשר לפתע פגע בחוזקה עצם לא מזוהה בפניו. "כשהתחלתי לירוק החוצה נוצות, הבנתי שזו הייתה ציפור", שיחזר מאטוס. לדבריו, "אומרים שהציפור התפוצצה. זה מאוד כאב לשלוש שניות בערך. אנשים מאחוריי היו מכוסים לחלוטין בדם ובנוצות".

רכבת ההרים קינגדה קה בפארק השעשועים Six Flags Great Adventure בניו ג'רזי. AP
המתקן הושבת לכחצי שעה. רכבת ההרים "קינגדה קה" בניו ג'רזי/AP

בעקבות המקרה, הושבת המתקן לכחצי שעה. אביו ההמום של הנער הוזעק למקום זמן קצר לאחר הגעת ניידת האמבולנס. "לא יכולתי להאמין למראה עיני. איזו מין תאונה מטורללת זו?", אמר. מאטוס סיפר כי המקרה יכול היה להיגמר בטרגדיה, אילולא הפנה את ראשו ברגע האחרון לפני הפגיעה, בעקבות צליל אזעקת רכב שמשך את תשומת לבו. "אילולא האזעקה, הציפור הייתה פוגעת ישירות בעין שלי", אמר. עם זאת, כשנשאל האם יעלה שוב על רכבת הרים, השיב בביטחון: "כן - אבל לא בקרון הקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully