וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובתה שריפת הענק במגרש הגרוטאות בבאר שבע

כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על האש שפרצה במגרש הגרוטאות על גדות נחל באר שבע. לא היו נפגעים כתוצאה מהשריפה, אך נגרם נזק רב למקום

כוחות כיבוי האש הצליחו להשתלט לפנות ערב (שני) על האש שפרצה מוקדם יותר במגרש גרוטאות ומכוניות המיועדות להריסה בבאר שבע. כעת מבוצעות במקום פעולות כיבוי אחרונות. לא היו נפגעים כתוצאה מהאירוע, אך עם זאת נגרם נזק רב למקום.
הכוחות מנעו את התפשטות האש לשכונת נווה נוי הסמוכה למגרש, וכן לבתי המלאכה הסמוכים. בעקבות הדליקה המשטרה חסמה לתנועה את רחוב המלאכה. כמו כן נמסר כי בכביש מספר 25 ניכרה ראות לקויה בעקבות העשן, והומלץ לנסוע בדרכים חלופיות.

שריפה גדולה בבאר שבע, אפריל 2011. אלברטו דנקברג
"המכוניות נשרפות אחת אחרי השנייה"/אלברטו דנקברג

מדובר במגרש גרוטאות ומכוניות ישנות המיועדות להריסה על גדות נחל באר שבע. "עשן סמיך מכסה את כל האזור", סיפר איתי קליין, תושב באר שבע, לוואלה! חדשות. "המכוניות שנמצאות במגרש נשרפות האחת אחרי השניה. אין במקום בתי מגורים, אבל המגרש נמצא סמוך לציר מרכזי בעיר, והעשן הסמיך שהתפשט משבש את שדה הראייה לנהגים".

ביום שבת פרצה שריפה בחנות ברחוב עין גדי בירושלים. למקום הוזעקו ארבעה צוותים מתחנת הכיבוי בעיר. כמה דיירים מהבניין פונו ממנו בשל העשן הסמיך האופף את המקום. לא דווח על נפגעים, אך לבניין נגרם נזק.

עדכון ראשון - 15:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully