וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "נכיר בנהג הסוהרים כחלל שב"ס"

השר לביטחון פנים יפעל לגייס לשב"ס לאחר מותו את דוד נבון, נהג אוטובוס הסוהרים שנשרף בכרמל. השר פועל גם להכיר במשפחת הנער אלעד ריבן שנהרג גם הוא בלהבות, על ידי אגף השיקום

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' הגיע אחר הצהריים (חמישי) לבית משפחת דוד נבון, נהג אוטובוס הסוהרים שנלכד בלהבות בכרמל בשבוע שעבר. "נהפוך כל אבן בירוקרטית על מנת לגייס את דוד ז"ל לשירות השב"ס לאחר מותו", אמר אהרונוביץ', שהגיע לניחום האבלים כשהוא מלווה בגונדר דב לוצקי, סגן ניצב שב"ס. לדבריו, יפעל כדי שנבון יוכר כחלל שב"ס.

בנוסף אמר אהרונוביץ' כי הוא פועל לכך שגם משפחותיהם של אלעד ריבן, הנער בן ה-16 מחיפה שנספה כאשר לחם יחד עם מכבי האש, והכבאי אורי סמנדייב יוכרו על ידי אגף השיקום של משרד הביטחון. השר אהרונוביץ' אמר כי "אני וניצב שב"ס רב גונדר בני קניאק פועלים מול שר הביטחון, אהוד ברק, שהביע רצון לתמוך במהלך ופועל רבות לקדמו. האנשים הקדושים הללו מתו בעת מילוי תפקידם ועל כך זה המעט שהמדינה יכולה לעשות בשבילם".

בתוך כך, מהערכת המצב הראשונית שנעשתה במשרד הפנים עולה כי מדיווחי הרשויות, סך הנזקים המוערך שגרמה השריפה עומד על כ-184 מיליון שקלים. שיקום חוף הכרמל מוערך בעלות של כ-147.4 מיליון שקלים, שיקום עוספיה נאמד ב-23.5 מיליון שקלים, בחיפה מוערך היקף השיקום בכחמישה מיליון שקלים, בטירת הכרמל - 5.2 מיליון שקלים ובדלית אל כרמל - 3.2 מיליון שקלים. במשרד ציינו כי הרשויות יזדקקו לסיוע במספר היבטים : שיקום תשתיות, סיוע בדיור למשפחות שפונו, רווחה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully