וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: בת 20 תפקד על המשטרה העירונית

העיר גואדלופה, אחד ממוקדי הברחות סמים ממקסיקו לארצות הברית, מינתה סטודנטית לקרימינולוגיה בת 20 למפקדת המשטרה העירונית, לאחר שהמועמדים האחרים סירבו לקבל את התפקיד

סטודנטית לקרימינולוגיה בת 20 מונתה למפקדת המשטרה בעיר בצפון מקסיקו הסובלת ממלחמות כנופיות סמים. לשכתו של ראש עיריית גואדלופה, עיר בת כ-10,000 תושבים על גבול ארצות הברית, הודיעה אמש (רביעי) כי מאריסול ואייז גרסייה הפכה למנהלת הביטחון הציבורי בעיר, "מכיוון שהיא היתה האדם היחיד שהסכים לקבל את התפקיד".

גרסייה לומדת קרימינולוגיה באוניברסיטה בחוארז, העיר האלימה ביותר במקסיקו, הנמצאת כ-60 קילומטרים מערבית לגואדלופה. האלימות על רקע מלחמות הסמים במדינת צ'יוואווה, בה נמצאות חוארז וגואדלופה, ממשיכה להחריף. ביוני האחרון נרצח ראש עיריית גואדלופה, ושוטרים ואנשי ביטחון נהרגו. רק בשבוע האחרון אירעו שמונה רציחות בעיר, באזור הנחשב למוקד מרכזי של הברחת סמים ממקסיקו לטקסס שבארצות הברית.

במשרד ראש עיריית גואדלופה יש רק מכונית סיור משטרתית אחת, והוא זוכה לסיוע ביטחוני מהצבא. גרסייה אמרה שהיא לא תעסוק במלחמות הסמים, מכיוון שזה תפקיד רשויות החוק האחרות. לפיכך, היא מתכוונת לקיים תכניות מניעה בשכונות ובבתי ספר ותפקח על השבת המרחבים הציבוריים לרשות הקהילה.

עדכון ראשון: 21:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully