וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון: "לא נהסס להגן על ביטחון ישראל"

מזכירת המדינה האמריקאית בירכה את ישראל לרגל יום העצמאות ה-62. לדבריה, "זו הזדמנות לאשר מחדש את הקשרים שמאחדים את שתי האומות שלנו"

מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון שיגרה הלילה (שני) איגרת וידיאו לכבוד יום העצמאות הישראלי. "מזל טוב ישראל על 62 שנות עצמאות. זו הזדמנות לחגוג את כל מה שישראל השיגה ולאשר מחדש את הקשרים שמאחדים את שתי האומות שלנו", אמרה קלינטון. היא הוסיפה כי לה ולנשיא ארצות הברית ברק אובמה מחויבות אישית ועמוקה לישראל. האומה שלנו לא תהסס להגן על ביטחונה של ישראל ותקדם את עתידה".

"זוהי הסיבה לכך שחתירה לשלום ולגבולות מוכרים לישראל היא אחת מהעדיפויות הראשונות שלנו", הוסיפה מזכירת המדינה האמריקאית. "אנו מאמינים שאפשרי והכרחי – להשיג שלום מקיף במזרח התיכון אשר יספק לישראלים, לפלסטינים ולכל אנשי האזור ביטחון, שגשוג ואת האפשרות למצות את הפוטנציאל שנתן להם האל".

ביום שישי קראה קלינטון לראש הממשלה בנימין נתניהו להוכיח את כנותו ולפעול לקידום תהליך השלום. בנאום שנשאה במרכז דניאל אברהם לשלום במזרח התיכון אמרה קלינטון כי על נתניהו "להימנע מהצהרות ופעולות חד צדדיות" שעלולות לערער את התהליך ואת האמון בין הצדדים. ראש הממשלה נתניהו אימץ את חזון שתי המדינות", אמרה מזכירת המדינה האמריקאית , "אבל בהקלות התנועה בגדה המערבית, בתגובה לצעדי ביטחון משופרים מצד הפלסטינים, אין די כדי להוכיח לפלסטינים שהאימוץ הזה כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully