וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן חוזר לאיים: נהרוג אמריקאים בשבי

רשת אל ג'זירה פרסמה קלטת שמע חדשה בה מאיים אוסמה בן לאדן להרוג חיילים אמריקאים בשבי. איומיו באים על רקע האפשרות שמתכנן פיגועי ה-11 בספטמבר יוצא להורג

אוסמה בן לאדן מזהיר כי ארגונו יהרוג חיילים אמריקאים אם מתכנן פיגועי ה-11 בספטמבר חאיד שייח' מוחמד יוצא להורג בארצות הברית. "ביום שבו ארצות הברית תנקוט בפעולה הזאת, היא תקבל את ההחלטה להוציא להורג את כל מי שנמצא בשבי שלנו", אמר מנהיג אל קאעדה בקלטת שמע שפרסמה היום (חמישי) רשת אל ג'זירה.

מוחמד וארבעה גברים נוספים צפויים לעמוד לדין בגין מעורבותם בהתקפות בארצות הברית, והתביעה במשפטם צפויה לדרוש גזר דין מוות. כיום הם מוחזקים במתקן הכליאה הצבאי בגואנטנמו שבקובה, וככל הנראה יועמדו לדין במנהטן שבניו יורק, צעד שגרר ביקורת ציבורית קשה בארצות הברית. עם זאת, בכירים בממשל האמריקאי עשויים לדרוש כי החמישה יועמדו לדין צבאי.

גורם במודיעין האמריקאי דחה את איומו של בן לאדן. "זה שיא האבסורדיות שמישהו שקשור לאל קאעדה אפילו מציע דבר כזה", אמר הגורם לסוכנות הידיעות "רויטרס". לדבריו, "הם כנראה שכחו את דני פרל וכל האחרים שהם שחטו, אבל אנחנו לא".

בהמשך הקלטת תוקף בן לאדן את הנשיא האמריקאי ברק אובמה בטענה שכמו קודמו, גם הוא ממשיך לתמוך בישראל. "הפוליטיקאים בבית הלבן פעלו בחוסר צדק נגדנו ועדיין עושים זאת. במיוחד על ידי תמיכה בהמשך הכיבוש הישראלי בפלסטין. פעם הם חשבו שאמריקה מעבר לאוקיינוסים מוגנת מזעם המדוכאים עד שהתגובה שלנו נשמעה בקול גדול בביתכם ב-11/9 אינשאללה", אמר בן לאדן בקלטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully