וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ תאילנד: "לא ניכנע לדרישות המפגינים"

ראש ממשלת תאילנד סירב להיענות לדרישת המפגינים לקיים בחירות חדשות. אלפי תומכים של ראש הממשלה המודח טקסין צבאו על הבסיס הצבאי בו נמצא ראש הממשלה אביסיט

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

ראש ממשלת תאילנד אביסיט ויג'גיבה דחה היום (שני) את האולטימטום שהציבו לו מתנגדיו, והודיע כי ממשלתו לא תתפטר. תומכיו של ראש הממשלה המודח טקסין שינאווטרה דרשו מאביסיט לפזר את הפרלמנט ולקיים בחירות חדשות, או שהם יקיימו הפגנות רחבות שישתקו את עיר הבירה בנגקוק. הבוקר הם התאספו אלפים מחוץ לבסיס הצבאי בו נמצא אביסיט, בעוד שרבבות נוספים מילאו את העיר.

"אני לא יכול להיענות לדרישות המפגינים", אמר אביסיט בהודעה טלוויזיונית, כשהוא מוקף במנהיגי מפלגות הקואליציה שלו. "הקשבתי למפגינים, אבל אני גם צריך להקשיב לקבוצות אחרות בחברה שרוצות שהממשלה תמשיך".

כ-50,000 אנשי כוחות ביטחון נפרשו ברחבי בנגקוק כדי למנוע הפרות סדר, אך עד כה המחאה היתה שקטה. המפגינים טוענים שאביסיט עלה לשלטון בצורה לא לגיטימית לאחר ההפיכה הצבאית שהעבירה את טקסין מתפקידו. זעמם גבר לאחר שבחודש שעבר הורה בית משפט תאילנדי לחלט 1.4 מיליארד דולר מרכושו, בטענה כי הוא צבר את הונו תוך ניצול לרעה של כוחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully