וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף חדש? וואליד ג'ונבלאט התנצל בפני אסד

מנהיג הדרוזים בלבנון, מי שהיה אחד ממבקריה החריפים והבולטים ביותר של סוריה, התנצל על דברים שאמר בגנות הנשיא אסד ב-2007 והביע תקווה להגיע לשיחות בדמשק

מנהיג הדרוזים בלבנון וואליד ג'ונבלאט אמר אמש (שבת) בראיון טלוויזיוני כי הדברים שאמר על נשיא סוריה בשאר אסד ב-2007 היו "לא הולמים" ו"נאמרו ברגע של כעס". ההערות של ג'ונבלאט, אחד ממבקריה הגדולים של סוריה מגיעות על רקע דיווחים כי הוא צפוי להפגש לשיחות בדמשק עם הנשיא אסד.

לפני כשלוש שנים תיאר ג'ונבלאט את אסד כ"קוף, נחש, וקצב" במהלך צעדה שערך במלאת שנתיים לרציחתו של ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק אל-חרירי, בו הואשמה סוריה. "ברגע של כעס אמרתי הערות נגדו שהיו לא הולמות ואף לא הגיוניות. האם סוריה יכולה להתגבר על הדף הזה ולפתוח דף חדש? אינני יודע", אמר ג'ונבלאט בראיון לרשת אל-ג'זירה.

ג'ונבלאט היה אחד ממבקריה החריפים ביותר של סוריה, אך החל לנקוט בגישה פייסנית יותר לאחר שהמפלגה השיעית זכתה בשלטון בביירות ב-2008. כאשר נשאל האם יבקר שוב בסוריה, אמר ג'ונבלאט כי הוא איננו יכול להחליט על כך בעצמו. "אם ההנהגה הסורית תתגבר על זה (ההערות מ-2007) ותשלח לי הזמנה, אז לא אכפת לי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully