וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה יחיד בהגרלת הלוטו. המספרים בפנים

מפעל הפיס: זוכה יחיד גרף 40 מיליון שקלים בלוטו, אף אחד לא זכה ב- 80 מיליון שקלים בדאבל לוטו. צפו במספרים הזוכים

ממפעל הפיס נמסר הלילה (רביעי) כי ישנו טופס אחד שזכה בפרס הראשון בהגרלת הלוטו, ובעליו זכו ב-40 מיליון שקלים. בגלי צה"ל דווח כי אין זוכים בהגרלת "דאבל לוטו", בהן שווי הפרס 80 מיליון שקלים, הגבוה ביותר בישראל אי פעם.

30, 21, 31, 25, 23, 33 והמספר החזק 2. אם אלה המספרים שסומנו בטופס הלוטו שלכם, אתם אנשים עשירים מאד, כיוון שזכיתם בפרס הראשון בלוטו. יחד עם זאת, אין, כאמור, זוכה בדאבל לוטו.

80 מיליון השקלים שהמתינו בכספות מפעל הפיס לזוכה שיגרוף את הפרס הגדול ביותר בישראל אי פעם, כבר לא ימצאו מתעשר חדש. איש לא זכה בדאבל לוטו, והזוכה הפעם "יאלץ" להסתפק ב- 40 מליון שקלים "בלבד".

סכום הפרסים תפח לאחר שבמשך חודשיים, מאז אמצע חודש יולי, ובמשך 18 הגרלות, לא נמצא זוכה בפרס הראשון בלוטו ובדאבל לוטו, למרות שיאים חסרי תקדים בכמות הטורים והטפסים שמולאו ונשלחו למפעל הפיס.

"קניתי כרטיסים במאות שקלים", סיפר היום לוואלה! חדשות יונתן מתל אביב. "אני לא ממלא כמעט אף פעם, אבל אם כבר אז כבר. בינינו, עכשיו, לפני ההגרלה, זה הזמן הכי כיפי כי אפשר לפנטז. הרי מחר בבוקר כנראה שאזרוק את הכרטיסים לפח".

סיכויי הזכייה במשחק ירדו פלאים - כאשר כעת מחויבים המשתתפים לנחש במדויק 6 מספרים מתוך 37 שעולים בגורל, אך גם "מספר חזק" תואם עבור כל טור.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully