וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שודד תיקים נמלט בריצה - והתנגש בדלת זכוכית

2.4.2013 / 13:26

מצלמות אבטחה במרכז קניות באוסטרליה תיעדו את נפילתו של השודד מבעד לדלת, ואת בעלי החנויות, שבתחילה הגיעו כדי להגיש לו עזרה. "כשראיתי כמה הוא להוט לברוח - הבנתי"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

יש גנבים שלא מחכים לעונש שיטיל עליהם בית המשפט - הם מביאים על עצמם את עונשם במו ידיהם. שודד מפרת' שבאוסטרליה גנב ביום ראשון האחרון תיק מאישה בת 50 במרכז קניות בעיר, נמלט בריצה מהמקום - והתנגש בעוצמה בדלת זכוכית, כאשר הכל תועד במצלמות האבטחה. "הוא יצר פגיעה די רצינית", אמר אחד מבעלי החנות במרכז הקניות, גרג רייס.

מצלמות האבטחה בקניון תיעדו את התקרית, וגם את בעלי החנויות הסמוכות שניסו תחילה להגיש לו עזרה. "כשהגעתי לכאן בהתחלה לא הבנתי שזה שודד תיקים", שחזר רייס. "לא ידעתי מה הולך, חשבתי רק שמישהו רץ לתוך הדלת, אבל כפי שהתברר, כשראיתי כמה הוא להוט לברוח, הבנו שהוא זומם משהו". על אף המכה שספג, השודד הנחוש הצליח להתאושש, ונאבק בבעל חנות קעקועים מקומי שניסה להחזיק בו, עד להגעת השוטרים.

"הוא אמר: 'יש לי אקדח, אני אירה בך'", סיפר בעל החנות, ג'ייק אדמס. "אז הרמתי את הבחור מולי כמו שעושים בסרטים, ואחזתי בו". למרות המאמצים של אדמס, הגנב ושותפו, שהמתין לו מחוץ לקניון, הצליחו בסופו של דבר להימלט מהמקום. במשטרה ממשיכים לחפש אחר השניים, ומקווים שקטעי הווידאו שפורסמו יובילו בקרוב ללכידתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully