וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס ארה"ב החדשה: יפהפיה בשירות חיזבאללה?

מעידה קלה על שמלתה ותשובה בנושא מעורר מחלוקת לא מנעו ממיס מישיגן, אמריקאית ממוצא לבנוני, לזכות בתואר מיס ארה"ב. בלוגרית אמריקאית: בני משפחתה חברים בחיזבאללה

הקהילה הערבית בארצות הברית חגגה הלילה (שני) את הכתרתה של מלכת יופי ממוצא ערבי בתואר מיס ארה"ב. המנצחת, רימה פקיה, בת 24, היגרה עם משפחתה מלבנון לניו יורק כשהיתה תינוקת. ב-2003 היא עברה לדירבורן שבמישיגן, ואחר כך נבחרה כמיס מישיגן. פקיה נחשבת לזוכה הראשונה ממוצא ערבי, אך לדברי מארגני התחרות, אין להם פרטים מספיק מדויקים כדי לקבוע זאת בוודאות.

הכתבת והבלוגרית האמריקאית דבי שלוסל טענה לפני התחרות כי פקיה היא בת למשפחה מוסלמית-שיעית קיצונית התומכת בצורה ישירה בפעילות חיזבאללה. עוד טוענת הבלוגרית כי הזוכה המאושרת נולדה בעיר שרייפא שבדרום לבנון, שבה תקפה ישראל מעוזי חיזבאללה. שלוסל אף טוענת כי לפחות שלושה מבני משפחתה של פקיה ממלאים תפקידי מפתח בחיזבאללה וכי לפחות שמונה מבני משפחתה היו מחבלים שנהרגו בעימותים עם ישראל בעבר.

מיס ארצות הברית רימה פקיה. רויטרס
בדרך לשלום עולמי?/רויטרס

במהלך התחרות פקיה מעדה על שובל השמלה שלה במהלך תצוגת שמלות הערב. בעת שלב הראיון האישי, היא נשאלה שאלה בנושא מעורר המחלוקת של השתתפות קופות החולים בעלות של אמצעי מניעה. פקיה השיבה כי לדעתה הן אכן צריכות לשלם על כך מכיוון שאמצעי מניעה יקרים.

לסגניתה של פקיה נבחרה מיס אוקלהומה מורגן אליזבת וולארד. כשנשאלה פקיה מה דעתה על ניצחונה, היא השיבה: "תשאלו אותי אחרי שאכלתי פיצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully