וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: לונה פארק בניו יורק חוגג 85 לרכבת הרים

85 שנים הן ציון דרך משמעותי ביותר, וכך גם מתייחסים בפארק השעשועים בקוני איילנד לרכבת ההרים "ציקלון", שהגיעה לגיל המופלג ומחר תיערך מסיבת יום הולדת לכבודה

זוהי אינה רכבת ההרים העתיקה או הגבוהה ביותר בעולם, אך זה מכבר הפכה הרכבת "ציקלון" בלונה פארק בקוני איילנד, ניו יורק, לסמל עולמי של תרבות הפנאי של אמריקה במאה ה-20. מחר (שבת) יחגוג פארק השעשועים מסיבת יום הולדת 85 לכבוד הרכבת מאז נסיעת הבכורה שלה ביוני 1927, וכרטיס לנוסע יעלה 25 סנט בלבד.

קרונות העץ, רעש העלייה המתגבר לאט והצניחה ב-60 קמ"ש – כל אלה גורמים לבטן להתהפך והנוסעים מיטלטלים מלמעלה למטה, אך לא רק הם – אלא גם החפצים שלהם. עובדי הפארק מספרים כי הנסיעה הפרועה גורמם לחפצים אישיים לעוף מתוך כיסי הנוסעים, וכי הם נוהגים למצוא מפתחות, ארנקים, טלפונים סלולריים וכן גם פאות, שיניים תותבות ותחתונים.

ייחודה של הרכבת הוא בכך שהיא עשויה עץ אך נשענת על בסיס פלדה. "להפעיל רכבת הרים ישנה מאוד זה הרבה עבודה", אמרה נשיאת מרכז השעשועים העולמי, ולריו פרארי. בכל בוקר, החל מהשעה 7:00 יוצאים עובדי האחזקה לסיור סמוך לרכבת בחיפוש אחר עץ פגום או ברגים רופפים, ולדברי פרארי, בכל חורף עוברים החלקים בדיקות מחדש. הנוסעים, מצדם, מרוצים - "אפשר לתאר במילה אחת בלבד את הנסיעה ברכבת ההרים – חוויה עזה", אמרה הנוסעת לורי רוזן מווירג'יניה שהתנסתה ברכיבה הפרועה.

לקריאה נוספת:
צפו: תקועים בין שמיים לארץ על רכבת הרים בסין
רכבת ההפתעות: 102 נסעו ערומים בלונה פארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully