וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל האירני: "עונש מפתיע" למי שיתקוף אותנו

איום אירני על רקע התלהטות הדיון על תקיפת מתקני הגרעין. לדברי הגנרל חסן פיירוז-עבאדי, "בארה"ב יודעים כי לתקיפה של המשטר הציוני יהיו השלכות חמורות עבורה, ועבור הציונים עצמם"

התייחסות אירנית ראשונה לדיון הגובר בימים אלו בישראל על האפשרות שצה"ל יתקוף את מתקני הגרעין האירניים - ובה איום מפורש. רמטכ"ל צבא אירן, הגנרל חסן פיירוז-עבאדי, צוטט היום (רביעי) בסוכנות הידיעות האירנית "פארס", באומרו כי פעולה שכזו תהווה "טעות", וכי אירן "תעניש" את מי שיעשה טעות כזו בצורה "מפתיעה". בדבריו התייחס פיירוז-עבאדי גם למשבר בסוריה, שיבח את משטרו של בשאר אסד והזהיר את המערב לבל יתערב בנעשה במדינה.

תקיפה באירן בדרך? כותרות אחרונות בוואלה!:
ישראל ערכה ניסוי בשיגור טיל מעל שמי המרכז
חיל האוויר תרגל באיטליה תקיפת מטרות רחוקות
רמז לאירן? פיקוד העורף יקיים היום ומחר תרגיל במרכז
בגין תוקף: "ההדלפות על אירן - מסע הפקרות"
האם ישראל צריכה לתקוף באירן? הצביעו בפייסבוק

רמטכ"ל צבא אירן, חסן פיירוז-עבאדי, יחד עם הנשיא מחמוד אחמדינג'ד, אפריל 2010. Vahid Salemi, File, AP
פיירוז-עבאדי/AP, Vahid Salemi, File

בדברים שנשא בפתיחתה של תערוכה פוליטית-תרבותית באירן, הנקראת "הפלישה הסודית", הזהיר הרמטכ"ל מפני "המלחמה התרבותית" שמנהל המערב נגד ארצו, והזהיר מפני ההשלכות של מעבר למלחמה צבאית. "בארה"ב יודעים כי לתקיפה של המשטר הציוני באירן יהיו השלכות חמורות עבורה, ועבור הציונים עצמם", אמר.

פיירוז-עבאדי התייחס גם ל"אביב הערבי", ושיבח את המהפכנים במדינות רבות - אך הוציא מהכלל את סוריה. "המשטר הסורי שונה מדיקטטורות שנפלו במצרים, בתימן, בערב הסעודית ובלוב. במדינות אלו האנשים מחו כיוון שחוו התעוררות איסלאמית". לצד ארה"ב וישראל, הוא תקף גם את יחסה של טורקיה לסוריה. לדבריו, "ארה"ב הצליחה להטעות את טורקיה, והיא הצטרפה לגינוי סוריה". לטענת פיירוז-עבאדי, ישראל היא המפסידה העיקרית מהתהפוכות במזרח התיכון.

בדבריו גם שיבח הרטמכ"ל האירני את תנועת המחאה "כיבוש וול סטריט" בארה"ב, שלדבריו תביא לקריסת הקפיטליזם ו"תמנע מהמשטר הציוני להמשיך את הכיבוש בסיוע הכסף מהמערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully