וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: חיפושים אחר בת 5 שנכנסה לוואן - ונעלמה

אפריל ג'ונס שיחקה עם חברתה מחוץ לביתה, כאשר לפתע נכנסה, על פי החשד, לוואן - שנעלם מהמקום. המשטרה והתושבים פתחו בחיפושים: "נעשה כל שנידרש. היא בבת עיניהם של הוריה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

סערה בממלכה: כלי תקשורת ברחבי בריטניה מסקרים בהרחבה ביממה האחרונה את סיפור היעלמותה של אפריל ג'ונס, ילדה בת חמש, שרכבה על אופניה מטרים ספורים מביתה ונעלמה באורח פלא. ג'ונס שיחקה יחד עם חברתה, כאשר לפתע, על פי החשד, היא הוכנסה לתוך רכב מסחרי, שמיהר להימלט מהמקום.

במשטרה גובר החשש כי ג'ונס, המתגוררת בעיירה הקטנה מקינלת' שבוולס, נחטפה. לאחר היעלמותה, הקימה המשטרה מחסומים ופתחה בסריקות לאיתורה של ג'ונס בסביבת העיירה. בין היתר, פורסמו מספר תמונות של הילדה הנעדרת, בהן תמונה בה היא לובשת את המעיל הסגול, אשר לבשה בפעם האחרונה שיצאה את דלת ביתה, וכן תמונה שלה בתלבושת בית הספר.

אפריל ג'ונס, ילדה בת 5 שנעדרת מביתה בבריטניה, אוקטובר 2012. רויטרס
"העיירה לא תלך לישון עד אשר ימצאו אותה". אפריל ג'ונס/רויטרס

במסגרת החקירה, מתשאלים אנשי המשטרה גם את חברתה של אפריל הקטנה, שככל הנראה הייתה העדה היחידה למקרה. בנוסף, מתושאלים גם חברים נוספים שלה. "זה תהליך עדין כיוון שהם ילדים קטנים", הסביר הבלש סופט רג בוואן.

במקביל, במשטרה דואגים כעת גם להוריה של אפריל, קורל ופאול. קציני משטרה שהופקדו על שמירת ההורים טוענים כי השניים "מכונסים בעצמם מרוב דאגה", מאז היעלמות בתם. "היא בבת עיניהם של הוריה. בוולס אנו קוראים לה 'מתוקה קטנה'", סיפר אחד השכנים. "הם (ההורים) אנשים נחמדים שאוהבים את אפריל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

החיפושים אחר אפריל ג'ונס

שעה קלה לאחר היוודע דבר היעלמותה, למעלה מ-200 בני אדם, תושבי המקום, נרתמו למען החיפושים אחרי אפריל, בעקבות הודעות שפורסמו ברשת החברתית. הם נשאו לפידים וקראו בשמה של הילדה, אך החיפושים הופסקו בשל החשיכה וחודשו רק בבוקר שלמחרת. "כולנו באותו מצב", סיפרה חברת המשפחה, סו ג'ונס. "העיירה לא תלך לישון עד אשר ימצאו אותה".

תושבי העיירה סיפרו כי אפריל מגיעה ממשפחה טובה, שתורמת לחיי הקהילה במקינלת', המונה כ-2,000 בני אדם. "היא ילדה קטנה ומתוקה", תיאר בריאן ווגאן, שבתו לומדת יחד עם אפריל בבית הספר. "כולם פשוט רוצים לראות אותה כאן בחזרה. נעשה כל מה שנידרש לעשות. אנו פשוט מקווים לטוב ביותר, שהיא קרובה יותר מאשר רחוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully