וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוב: נשיא הוועד האולימפי נחטף על ידי חמושים

16.7.2012 / 8:20

על פי הדיווחים במדינה, קבוצה של חמושים במדי צבא חסמו את המכונית בה נסע הנשיא, נביל אל-עלם, וביקשו ממנו "בנימוס" להתלוות אליהם. שר הספורט: "הולך נגד המהפכה"

11 ימים לפני טקס הפתיחה של האולימפיאדה בלונדון, נשיא הוועד האולימפי בלוב נחטף אתמול ממכוניתו על ידי חמושים בבירה טריפולי, כך מסרו הבוקר (שני) עמיתיו לעבודה. לא ברור לפי שעה מי עומד מאחורי החטיפה ולאן הוא נלקח.

על פי הדיווח, הנשיא, נביל אלעלם, היה במכוניתו יחד עם אדם נוסף, כאשר שני כלי רכב, ובהם חמושים לבושים במדי צבא, חסמו את המכונית. "הם אמרו לו שהם זקוקים לו ושהוא צריך ללכת איתם. הוא שאל אם יוכל לקחת איתו את הטלפון הסלולרי והמחשב הנייד, ואז הם נסעו עמו מהמקום במהירות", סיפר אחד העמיתים, ואמר כי האיש ששהה עם אלעלם ברכב נותר שם.

דובר מטעם הוועד האולימפי הלובי סיפר לתחנת טלוויזיה במדינה כי החמושים טענו כי הם שייכים לצבא וביקשו ממנו "בנימוס" להתלוות אליהם. הוא סיפר כי מדובר בקבוצה של שמונה או תשעה חמושים.

שר הספורט, פתחי טארבל, אמר כי קיבל עדכון בנושא, וקרא לשחרורו המידי של אלעלם. "אנו מגנים פעולות שכאלה. מי שעשה זאת הוא פושע", אמר השר. "מעשה זה הולך נגד המהפכה, הוא לוקח אותנו בחזרה לתרבות של קדאפי... איננו יודע אם היו לו בעיות עם מישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully