וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון חשוד שהצית בית עסק שניסה לסחוט

13.3.2014 / 16:32

שוטרי כפר סבא עצרו את בנו של יעקב אלפרון בחשד שהצית מעבדה לתיקון טלפונים ניידים בעיר, כנראה במסגרת ניסיון לסחוט את בעל העסק. בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

דרור אלפרון מסתבך שוב: בנו של יעקב אלפרון שחוסל בתל אביב לפני מספר שנים נעצר הלילה (חמישי) בחשד שהצית מעבדה לתיקון מכשירי טלפון ניידים בכפר סבא, זאת על רקע ניסיון של אלפרון לסחוט את בעל העסק. כתוצאה מהדליקה, נגרם נזק גם לבית קפה סמוך למעבדה. שוטרי משטרת כפר סבא עצרו את אלפרון לאחר חקירה מאומצת שכן התקרית אירעה לפני כחצי שנה - בחודש ספטמבר 2103. מעצרו הוארך בצהריים בארבעה ימים.

אין זו הפעם הראשונה שאלפרון מסתבך עם רשויות אכיפת החוק. רק בחוד דצמבר האחרון שוחרר אלפרון ממעצר לאחר שנחשד במעורבות ברצח כפול בפתח תקווה. החיסול הכפול אירע בחודש יוני האחרון. עורקבי, תושב העיר בן 35, ופרטוש, בן 42, אף הוא תושב העיר, נורו למוות בידי שני רוכבי אופנוע לעיני עוברים ושבים בשכונת עין גנים בעיר. גבר נוסף נפצע באורח בינוני עד קשה.

אלפרון נעצר בחשד שהיה מעורב ברצח, יחד עם שני בני דודתו – אלי אלפרון וראובן פרטוש. אולם, כשבוע לאחר מעצרו, שוחרר אלפרון לביתו משהוסר החשד האכן הוא מעורב במקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully