וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בכלא רימונים: הסוהר שנפצע אנושות התעורר

24.2.2014 / 9:48

הילאל ביסאן, הסוהר שנפצע בתקרית הירי בכלא רימונים, שוחח עם רופאיו. הוא נותח הלילה בשל הצטברות נוזלים וקרישי דם בחזה. בשב"ס ממשיכים לחקור כיצד הבריח האסיר נשק

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

הילאל ביסאן, הסוהר שנפצע אתמול באורח אנוש בתקרית הירי שאירעה בכלא רימונים, התעורר הלילה (שני) מתרדמתו ושוחח עם רופאיו – מצבו עדיין מוגדר קשה. במהלך הלילה הוא נותח בבית החולים מאיר בכפר סבא בשל הצטברות קרישי דם ונוזלים בבית החזה. מצבו של סוהר נוסף המאושפז בבית החולים מאיר השתפר ומצבו כעת בינוני, ואסיר שנפצע קל ברגלו שוחרר היום. בבית החולים שיבא בתל השומר מאושפז לוחם ימ"מ שנפצע באורח קל בידו.

עוד בוואלה! חדשות:
"חייל" של דומרני חשוד באונס ובסחיטה באיומים
היום: הכרעת הדין השנייה במשפטו של רומן זדורוב
המחאה גוברת: ראש ממשלת תאילנד עזבה את בנגקוק

בשירות בתי הסוהר ממשיכים גם היום לחקור את הנסיבות שהובילו את שיינביין, שנורה למוות על ידי אנשי יחידת "מצדה" של שב"ס במהלך התקרית, להבריח אקדח לבית הסוהר לפתוח באש לעבר הסוהרים. שיינביין, שריצה 15 שנות מאסר כיוון שהורשע ברצח נער בארצות הברית ב-1998, נעצר לפני כשבועיים במהלך חופשה מהכלא בחשד שניסה לחטוף אקדח מאדם ממנו ביקש לרכוש את כלי הנשק.

הילאל ביסאן שנפצע אנוש בתקרית בכלא רימונים ואחיו נספה באסון הכרמל. פברואר 2014. פייסבוק, אתר רשמי
שוחח עם רופאיו. הסוהר הילאל ביסאן/אתר רשמי, פייסבוק

פרקליטתו של שיינביין, עורכת הדין אורית חיון, אמרה אתמול כי הוא היה שרוי במצוקה - ככל הנראה בשל איומים כלפיו. "סמואל היה אסיר 'חיובי', בלי בעיות משמעת מיוחדות, שלא התבלט. הוא יצא לחופשות של 96 שעות, פריבילגיה לאסירים טובים. עוד כשנתיים הוא היה מועמד לשליש (ניכוי התקופה ממשך המאסר שנגזר עליו), מה שנחשב זמן קצר מאוד עבור מי שנידון ל-24 שנות מאסר. אבל לאחרונה הוא החל לשדר אותות מצוקה", סיפרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סמואל שיינביין, יהודי אמריקאי שהואשם ברצח בארצות הברית ונמלט לישראל. 1999. AP
התבצר ונורה. האסיר סמואל שיינביין/AP

אתמול בשעה 15:00 דווח על האירוע שבמהלכו התבצר שיינביין כשהוא חמוש באקדח בכלא רימונים. כמה דקות קודם לכן נכנס שיינביין לשירותי האגף, לאחר שביקש להביא ציוד לצורך העברתו. מתוך השירותים הוא ירה ופצע שלושה אנשי סגל ואסיר ששהה באחד התאים. אל הכלא שבשרון זרמו כוחות גדולים של ימ"מ ושל יחידת "מצדה", יחידת ההשתלטות של שב"ס. לוחמי "מצדה" אמנם מתמחים ביכולת לנטרל אדם מאיים מבלי להרוג אותו, אך האירוע ברימונים הסתיים במותו של האסיר.

אסיר ירה בשלושה סוהרים בכלא רימונים, התבצר ונורה למוות. פברואר 2014. שלומי גבאי
כלא רימונים/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully