וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 48 נמצא ירוי ביער בצפון

קובי מנדל

27.4.2013 / 20:58

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע פעולות החייאה בגבר, תושב בסמת טבעון, אולם נאלץ לקבוע את מותו במהלך פינויו לבית החולים. הרקע לאירוע: סכסוך בינו לבין אנשים אחרים

רועה צאן בן 48 נמצא הערב (שבת) עם פצעי ירי בפלג הגוף העליון, ביער שסמוך לכפר בסמת טבעון שבצפון. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הפצוע, תושב הכפר, במהלך הפינוי לבית החולים."הרקע לאירוע הוא סכסוך בינו לבין אנשים אחרים והמשטרה פועלת כדי לאתרם", אמר מפקד תחנת זבולון של המשטרה, ניצב משנה אילן סרדל, בשיחה עם וואלה! חדשות.

ביום חמישי נמצאה גופת אישה בשנות ה-40 לחייה במצב ריקבון מתקדם, בתא המטען של רכב, סמוך לכור הגרעיני בדימונה. הגופה אותרה לאחר שמאבטחי הקריה למחקר גרעיני הבחינו דרך מצלמות האבטחה ברכב שנעצר ליד גדר המתקן. שוטרי סיור הזעיקו חבלן למקום והוא פתח את תא המטען של הרכב, בו נמצאה הגופה, שנשלחה לבדיקה וזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

נהג הרכב, תושב היישוב הבדואי כסיפה שבנגב, נעצר. נבחנת האפשרות כי מדובר בסימני אלימות וחוקרי המשטרה של ימ"ר מרכז בוחנים מספר אפשרויות. אחת מהן היא שמדובר באישה שנעלמה או הועלמה בנסיבות לא ברורות ועתה נמצאה גופתה. בשלב זה לא נשלל חשד שמדובר באירוע פלילי - חטיפה לשם רצח או דבר דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully