וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: פלסטיני דרס רוכב ליד מחסום ריחן

יהושע בריינר ושלומי גבאי

15.4.2013 / 14:00

גבי לרנר, רוכב אופניים בן 47 מכרכור, נשוי ואב לשתיים, נמצא מת בצד הכביש. פלסטיני הסגיר עצמו לידי הרשות והודה במעשה, מו"מ על הסגרתו. המשטרה: "נבדק גם כיוון לאומני"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

גבריאל (גבי) לרנר, בן 47 , תושב כרכור, הוא רוכב האופניים שנהרג הבוקר (שני) מפגיעת רכב חולף סמוך למחסום ריחן. פרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. לרנר הותיר אחריו אישה ושתי בנות, אחת מהן חיילת. הוא הובא היום למנוחות בבית העלמין במושב בית עירון.

מאוחר יותר הסגיר עצמו נהג פלסטיני לידי המשטרה הפלסטינית והודה בביצוע הדריסה. החשוד הפלסטיני בדריסה נחקר בישראל, אך הוחזר עם תום החקירה בחזרה לידי המשטרה הפלסטינית. במשטרה אומרים כי האיש יוזמן במידת הצורך להמשך חקירה בתיאום עם הפלסטינים וכן לבית משפט ישראלי על פי דרישת המשטרה.

רוכב אופניים נהרג בתאונת פגע וברח בקציר, אפריל 2013. שלומי גבאי
זירת התאונה סמוך למחסום ריחן/שלומי גבאי

מחקירה ראשונית עולה כי לרנר רכב על אופניו כאשר רכב מסחרי פגע בו והמשיך בנסיעתו - מבלי להעניק לו סיוע. ככל הנראה התאונה אירעה בשעות הבוקר המוקדמות, אך הגופה נמצאה כעבור מספר שעות בידי קבוצה אחרת של רוכבי אופניים שהבחינה בה מוטלת בצד הדרך. הרכב הפוגע, שעליו כתמי דם, נמצא בידי המשטרה.

סגן ניצב דורון ישראלי, מפקד אגף תנועה במחוז ש"י של המשטרה, אמר כי " הנהג הפוגע הוא פלסטיני אשר הסגיר עצמו למשטרה הפלסטינית. בשלב זה אנו נמצאים בשיח עם הגורמים ברשות על מנת להביא להסגרתו. הרכב הפוגע נמצא בידינו ואנחנו בודקים את כל כיווני החקירה - לרבות המישור הלאומני".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רוכב אופניים נהרג בתאונת פגע וברח בקציר, אפריל 2013. שלומי גבאי
הרכב הפוגע/שלומי גבאי

בליל שבת נפצע גבר בשנות ה-40 לחייו נפצע באורח קשה ואישה כבת 40 נפצעה באורח בינוני-קשה מפגיעת מכונית ברחוב יפת ביפו. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לנפגעים טיפול רפואי ופינו אותם – הגבר עם פגיעת ראש ובמצב לא יציב והאישה עם פגיעת ראש ובהכרה מעורפלת - לבית החולים איכילוב בתל אביב. הנהג הפוגע נמלט, על פי החשד, ברכב מסוג מאזדה מזירת התאונה - לא לפני שפגע במכונית אחרת שהגיעה ממולו.

מאוחר יותר נעצרו כמה צעירים תושבי יפו בחשד שהיו מעורבים בתאונה או שנכחו ברכב שפגע בשני הולכי רגל. בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה מחוז תל אביב עצרו אותם בחניית בית פלט ביפו. על פי החשד, הם ניסו להעלים ראיות מהרכב בשעה שנתפסו ונלקחו לחקירה. המשטרה תבדוק את מידת מעורבות החשודים בשעת התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully