וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים הותקפו בירושלים; המשטרה: המניע גזעני

6.3.2013 / 22:05

הנשים, יהודייה וערבייה, הגיעו לניחום אבלים בעיר והותקפו על ידי צעירים חרדים. הן לא נפגעו, אך נזק נגרם למכונית. "צעקו לעברנו קריאות גזעניות. זו חוויה נוראית"

צילום: באדיבות חדשות 10, עריכה: מיכאל ברגמן

שתי נשים הותקפו הערב (רביעי) בירושלים על ידי קבוצת צעירים חרדים, בעת שהגיעו לנחם אבלים אצל חברתן בשכונת קריית משה בעיר. המשטרה עצרה נער חרדי בן 16 בחשד שהיה מעורב ביידוי אבנים לעבר כלי הרכב של אחת משתי הנשים – יהודייה וערבייה. "יידו עלינו אבנים וחפצים ממרפסת סמוכה", סיפרה רויטל וולקוב, אחת הנשים שהותקפו. לדבריה, "הזכוכיות ברכב התנפצו וזה היה מפחיד מאוד. חברתי נאלצה להסתתר בחדר מדרגות של אחד הבניינים מרוב פחד. צעקו לעברנו קריאות גזעניות. זו חוויה נוראית". שתי הנשים, מורות בבית ספר, לא נפגעו, אך נגרם נזק למכונית. המשטרה, שחושדת כי מדובר בתקיפה על רקע גזעני, מסרה כי בקרוב ייעצרו חשודים נוספים.

שכונת קריית משה בירושלים בה הותקפה אישה ושמשת רכבה נופצה, מרץ 2013. עומר מירון
רויטל וולקוב והמכונית שנרגמה באבנים/עומר מירון

ביום שני נעצרו שבעה צעירים, בני 16 עד 19, בחשד שהיו מעורבים בתקיפת פועל הניקיון חסן אוסרוף בטיילת תל אביב. חלקם קשרו עצמם לתקיפה, אך הכחישו שהיא בוצעה על רקע מוצאו הערבי של אוסרוף. על פי גרסת הנערים, במהלך חג פורים הם הגיעו מטבריה לתל אביב ובילו באחד המועדונים ליד הטיילת. לדבריהם, בשלב מסוים נגנב תיקו של אחד מהם, והחבורה יצאה לחפש אחר הגנב. זמן מה אחר כך הם נתקלו באוסרוף, וחשדו כי הוא האחראי לגניבת התיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסן אוסרוף, שהותקף בטיילת תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין העצורים גם שלושה צעירים החשודים בתקיפת אזרח ערבי בטבריה. על פי החשד, ביום שישי לפנות בוקר תקפו כמה צעירים תושב נצרת אשר בילה עם אשתו באחד מחופי הכנרת, ולאחר מכן נמלטו מהמקום. האזרח ניגש לבית החולים, קיבל טיפול רפואי ושוחרר. האיש שהותקף, נימר שרקאווי, סיפר לוואלה! חדשות כי הגיע עם אשתו לבלות באחד מחופי הכנרת. לדבריו, תוך זמן קצר הוא שמע צעקות חזקות לעברו מצד חבורת נערים שהתקרבה אליו. "הם צעקו בקולי קולות, 'ערבי, השתלטת לנו על המדינה'", הוא שחזר. "לפתע הם הקיפו אותי. אחד מהם שבר לי את הלסת עם קסדה של אופנוע, ובמקביל, שאר הנערים נתנו לי אגרופים בכל הגוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully