וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מנהל ומורה בבית ספר בלוד תקפו תלמיד בן 12

20.2.2013 / 17:20

מכתב האישום עולה כי המנהל "תפס בחוזקה באוזנו של התלמיד וגרר אותו לחנייה מאחורי בית הספר, ושם תקף אותו באלימות קשה". המורה סטרה לנער ואמרה לו: "זה הגיע לך"

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד מנהל ומורה בבית ספר בעיר לוד בגין תקיפתו של תלמיד בן 12. המקרה אירע לפני מספר שבועות, אך רק לאחרונה הוגשה תלונה במשטרה. לאחר התלונה נעצר המנהל, אמין אלגמל, תושב העיר בן 41, והכחיש כל קשר למיוחס לו. בחקירה עלה החשד כי גם המחנכת של הכיתה, הודא זבידא, תושבת העיר בת 42, סטרה לאותו תלמיד ושניהם נחקרו והושעו מבית הספר. בתום החקירה הוגשו כתבי אישום לבית משפט השלום ברמלה בשבתו בראשון לציון נגד המנהל בגין תקיפת קטין על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש ונגד המורה בגין תקיפה בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום עולה כי התלמיד איחר לשיעור ונשאר בחצר. בעקבות מידע שהגיע למנהל על כך שהתלמיד דיבר לא יפה, הוא יצא מחדרו "תפס בחוזקה באוזנו של התלמיד וגרר אותו לחנייה מאחורי בית הספר, ושם תקף אותו באלימות קשה. התלמיד ניסה לברוח אך המנהל תפס אותו, חבט בו באגרופים בחזה ובעט ברגלו".

בתום התקיפה הושיב המנהל את התלמיד על הספסל, דרש ממנו להמתין ולהפסיק מבכיו. המחנכת שהגיע למקום לאחר ששמעה על מעשיו של התלמיד סטרה לו במקום לגנות את האלימות שהמנהל הפגין כנגדו. עוד הוסיפה המחנכת ואמרה לתלמיד המבוהל: "זה הגיע לך". התלמיד לא סיפר לאיש על המקרה במשך תקופה, אך לבסוף סיפר להוריו, שהגישו תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully