וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת ננשכה בפניה על ידי פעוט אחר, הגננת נחקרת

קובי דוד

14.1.2013 / 19:10

התינוקת הובאה לבית החולים זיו בצפת לאחר שאמה הוזעקה למשפחתון בו שהתה. הגננת סיפרה כי עזבה את החדר בו שהו הפעוטות, וכששבה מצאה את אחד מהם נושך את התינוקת

תינוקת בת תשעה חודשים הובהלה היום (שני) אל חדר המיון של בית החולים זיו בצפת כשהיא סובלת מנשיכות בפניה ובאוזנה, לאחר שננשכה על ידי פעוט אחר במהלך שהותה בגן.

אמה סיפרה לצוות הרפואי כי הגננת במשפחתון בו שהתה התינוקת הזעיקה אותה ודיווחה לה על האירוע. משטרת תחנת צפת פתחה בחקירה וזימנה את הגננת לחקירה תחת אזהרה ובחשד לרשלנות. הגננת סיפרה בחקירה כי במהלך היום היא עזבה את החדר בו שוהים חמישה פעוטות לכמה דקות ספורות, וכאשר חזרה מצאה פעוט בן שנתיים וחצי נושך את הפעוטה בפניה.

ד"ר מיכאל הררי, רופא בכיר במחלקת ילדים בבית החולים, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "התינוקת הגיעה למיון ילדים עם סימני נשיכה בפניה שגרמו לפצע פתוח מתחת לשפה, בלחי, באוזן וכן שטפי דם תת-עוריים רבים. היא טופלה באנטיביוטיקה ותישאר להשגחה במחלקה. מצבה משתפר ומשפחתה של התינוקת נמצאת עמה. מחר בבוקר היא תעבור הערכת מצב על ידי רופאי המחלקה להערכה מחודשת".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר אוסקר אמבון, שביקר את התינוקת הוסיף כי "מקרי אלימות בילדים הינם תמיד מחזה קשה. מבדיקות שנערכו על ידי הצוות הרפואי במחלקת ילדים, נתגלו גם פצעים וחבלות שנגרמו לילדה ואינם מהיום וכן חבלת ראש, שכנראה נגרמה כאשר התינוקת ניסתה להימלט מהתוקף אותה, או מנפילה. מחר תתבצע הערכה מחדש על ידי צוות הרופאים המשולב ויוחלט האם התינוקת זקוקה להתערבות כירורגית או פלסטית".

מפקד תחנת משטרת צפת, סנ"צ עופר קנטרוביץ, ציין כי מדובר באירוע חריג. "כעת אנו ממתינים לממצאים הרפואיים. הורי הפעוטה לא משתפים פעולה. אנו נדאג למצות את הדין עם המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully