וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תצטערו עליי, אני לא מוכנה לחיים של כאבים"

רמי שני

30.11.2012 / 19:44

בני משפחתה של קרן שטלריד, שאביה ד"ר מרדכי שטלריד חשוד כי ביצע בה המתת חסד ושם קץ לחייו, נותרו המומים נוכח המכתב שהשאירה אחריה. "המחלה הזאת נמאסה עליי, סבלתי הרבה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, מיכאל ברגמן

"אני לא רוצה שתצטערו עלי יותר מדי, המחלה הזאת נמאסה עלי, אני לא מוכנה לחיים של כאבים. לא הייתי לבדי, אתם תמכתם בי". כך כתבה לבני משפחתה קרן שטלריד (34), שהחליטה לשים קץ לחייה יחד עם אביה, ד"ר מוטי שטלריד (66). קרובי השניים נותרו המומים נוכח המכתב שהעיד על רצונה, בסיועו של אביה, מנהל המחלקה ההמטולוגית בבית החולים קפלן ברחובות, שעל פי החשד התאבד הבוקר (שישי) לאחר שביצע המתת חסד בבתו.

“אגרתי כוחות לניתוח האחרון, חשבתי שהוא יוכל לעזור לי אבל שום דבר כבר לא היה יכול. חשבתי שהוא ייתן לי קצת זמן של חיים, אבל הם היו בסבל וכאבים", כתבה שטלריד במכתב האחרון שהותירה אחריה. "אני מבקשת מכם שתעשו דברים מעניינים ומאתגרים. אני רוצה שתדעו, שזה לא פשוט לי. אין לי הרבה ברירות. סבלתי הרבה בחצי השנה האחרונה. הפסקתי פעילות רבה. לא חשבתי בכלל על חיים ומשפחה". בתום מכתבה, אליו התוודעה המשפחה עם מותה, היא הודתה על התמיכה לה זכתה מבני המשפחה.

כותרת: רצח והתאבדות, רופא רצח את בתו בהמתת חסד והתאבד, ניר ישראל, נובמבר 2011. באדיבות המשפחה
"אני לא מוכנה לחיים של כאבים", כתבה קרן שטלריד במכתבה האחרון/באדיבות המשפחה

קרן ואביה, דוקטור מרדכי (מוטי) שטלריד, הובאו היום למנוחות בבית העלמין במושב בו גרו, לאחר שגופותיהם נמצאו הבוקר בידי אם המשפחה. "ביום שלישי אמרת לרופאים בבית החולים שאת הולכת משם והיו בך פתאום כוחות", סיפר אודי, אחיה של קרן בהספד שנשא על הקבר הטרי הכפול. "הייתי איתך שם כל הלילה וראיתי את הסבל שלך", הוא הוסיף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חשד: רופא ביצע המתת חסד בבתו החולה - והתאבד. שי מכלוף
קבריהם הטריים של האב ובתו, היום/שי מכלוף

מחקירת המשטרה עולה כי האב הזריק חמצן לכלי הדם של בתו, שהייתה תחת השפעת מורפיום, טרם דקר ותלה את עצמו. ד"ר שטלריד החל לעבוד בבית החולים קפלן לפני 33 שנים, לאחר שסיים את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא עלה לארץ בשנות ה-60' והותיר אחריו שני אחים ואחות. "הוא היה אדם חביב ושקט", סיפר מנהל בית החולים, ד"ר יעקב יהב. "כנראה שהמחלה של בתו חוללה בו סערה פנימית". חברי המשפחה סיפרו כי כל מי שספד לשניים דאג לשבח אותם. הבת, קרן, היא נכדתו של גיורא קרני המנוח, אבי אימה, ניצול שואה וממייסדי המושב. טרם נכנעה למחלה, שמשה כממונה על המעורבות הקהילתית באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully