וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי החשוד ברצח אשתו: "שיורחק מהציבור עד יומו האחרון"

18.9.2012 / 21:15

בהודעה שפרסמו ילדיו של החשוד, אשר הורשע לפני 21 שנים גם ברצח אמם, כתבו כי הם "מזועזעים מחלום הבלהות - שהוא שחזור מצמרר של רצח אמנו" והבטיחו לדאוג לעתיד אחותם למחצה

צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו

ארבעת ילדיו מנישואיו הראשונים של החשוד ברצח אשתו הבוקר בדירתם בהרצליה פרסמו הערב (שלישי) הודעה לכלי התקשורת ובהם הביעו זעזוע עמוק ממעשהו של אביהם, שאף הורשע ברצח אמם לפני למעלה משני עשורים. "אנו, ילדיו של החשוד (ששמו טרם הותר לפרסום – מ"ש) מזועזעים מחלום הבלהות, שהוא שחזור מצמרר של רצח אמנו היקרה, לפני 21 שנה", כתבו הילדים שהוסיפו כי הם מתנערים מאביהם, "ומקווים שהפעם לא יצליח לחמוק מעונש, אשר ירחיק אותו מהציבור עד אחרון ימיו".

הילדים הוסיפו והביעו צער על מותה של אשת אביהם והבהירו כי יאבקו למען עתידה של אחותם למחצה בת הארבע, שהייתה בדירה בשעת המעשה. "אנו מבכים את מותה של אלסי, שהייתה מלאך שאבינו לא היה ראוי לאהבתה. כרגע, כל מעייננו להבטחת שלומה ורווחתה של אחותנו למחצה, אשר אנו מתכוונים להבטיח את עתידה. בניגוד לפרסומים, יש שיתוף פעולה בינינו ובין גורמי הרווחה והילדה נמצאת במקום הבטוח ביותר עבורה כרגע, לשביעות רצוננו המלאה", כתבו.

לסיכום, ביקשו הילדים מהתקשורת לאפשר להם "לשקם את משפחתנו בשקט – רחוק מאור הזרקורים". עוד ביקשו הילדים: "הניחו לנו ולאחותנו ודאגו למקרים הבאים – אלה שעדיין לא קרו".

"החשוד חש במשך תקופה ארוכה מנוצל ונבגד"

הבוקר התקשר החשוד ברצח, בן 64, למוקד המשטרה ודיווח כי דקר למוות את אשתו. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את האישה - אלסי לגונדאי בת ה-38, כשהיא ללא רוח חיים. החשוד נלקח לחקירה בתחנת גלילות, במהלכה התברר כי לפני 21 שנים הורשע ברצח אשתו הראשונה, אך נמצא לא כשיר לריצוי עונש מאסר ואושפז בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל במשך 14 שנים.

סנגורו של החשוד, עורך דין ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, אמר בתום חקירתו היום כי "החשוד קשר עצמו למעשה הטרגי, והסביר כי במשך תקופה ארוכה חש מנוצל ונבגד בגין התנהלותה של אשתו. כאשר הטיח בפניה את חשדותיו, התנערה ממנו. אתמול, תחושות חוסר המנוחה הציפו אותו, ומכאן המעשה הנורא. מאחר שמדובר באדם שהוכח בעבר כי הוא סובל ממחלת נפש, ראוי שסוגיית מצבו הנפשי תתברר באופן יסודי גם הפעם, ואולי יתאפשר למצוא הסבר למעשיו הקשים".

הנרצחת והחשוד חיו יחד כשמונה שנים. הם הכירו במסיבה בתל אביב, וכעבור שנתיים התחתנו בברזיל. לאחר מכן האישה, אזרחית הפיליפינים, התגיירה והשניים התחתנו שנית בישראל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully