וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי משפחת ההרוגות בנתניה: "המומים וכואבים"

18.8.2012 / 0:01

בני משפחה וחבריה של אלכסנדרה רובינוב, שנהרגה יחד עם סבטלנה ושושנה יגודייב בתאונת הפגע וברח, קיבלו בצער את הידיעה על מותה: "הייתה אישה נהדרת עם לב רחב. אסון גדול"

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן)

הותרו לפרסום שמותיהן של ההרוגות בתאונת הפגע וברח אמש (שישי) בנתניה. אלכסנדרה רובינוב בת 67 תושבת נתניה, סטבלנה יגודייב בת 56 תושבת דימונה ובתה, שושנה יגודייב בת 25 אף היא תושבת דימונה, נדרסו למוות בעת שחצו במעבר חצייה ברחוב בן צבי בנתניה. המשטרה מנסה לאתר את בעל הרכב, שושן ברבי, עבריין מוכר. בני המשפחה של אחת ההרוגות יצאו בקריאה אל החשוד שיסגיר את עצמו.

זירת תאונת הפגע וברח בנתניה אוגוסט 2012. שלומי גבאי
נדרסו למוות בעת שחצו במעבר חצייה. זירת התאונה/שלומי גבאי

קרובי משפחה רבים החלו לפקוד את ביתה של אלכסנדרה רובינוב בנתניה, שמתגוררת בסמוך לצומת בו אירע התאונה. רומן רובינוב, קרוב משפחתה של אלכסנדרה, סיפר שהיא הייתה בדרכה לבתה, שמתגוררת בבניין שממולה. "היו אצלה אורחים מדימונה מהצד של בעלה שנפטר לפני כמה שנים. הן היו בדרך לבית של הבת שלה. בזמן שחצו את הכביש, פגע בהן רכב ונעלם. הבנו שהוא השאיר את הרכב וברח. הבנו שהן נפגעו קשה מאוד ונהרגו במקום". הוא סיפר עוד ש"כולנו גרים פה ברדיוס של קילומטר". אלכסנדרה עלתה לארץ בשנת 1990 מאוזבקיסטן. "אנחנו מאוד כואבים. אהבנו את האישה הזאת מאוד. שניים מהבנים שלה בארה"ב והם כנראה כבר עושים את דרכם לישראל. כולנו כואבים מאוד והמומים", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פגע וברח בנתניה, שלוש הולכות רגל נהרגו, אוגוסט 12. שלומי גבאי
"הן היו בדרך לבית של הבת שלה"/שלומי גבאי

בוריס רובינוב, אחיינה של אלכסנדרה, סיפר: "אמנם אני אחיין שלה, אך אנחנו בני אותו גיל כמעט וגדלנו ביחד באותו הבית, כמו אחים. מה אני יכול להגיד, אני במצב קשה מאוד. היא הייתה אישה טובה מאוד. תמיד עזרה לאנשים ורק היום בבוקר דיברנו". קרוב משפחה נוסף בשם יורי סיפר כי אלכסנדרה הייתה "אישה עם לב רחב".

זירת תאונת הפגע וברח בנתניה אוגוסט 2012. שלומי גבאי
"בטוחים שהשוטרים ימצאו את החשוד"/שלומי גבאי

בני משפחתה של אלכסנדרה ביקשו לפנות לנהג שפגע בה וברח. "אנחנו בטוחים שהשוטרים ימצאו אותו אבל הוא צריך להיות בן אדם ולהסגיר את עצמו. אני יודע שהמצב שלו קשה והוא בטח גם בהלם אבל חשוב מאוד שהוא יסגיר את עצמו", אמר רומן.

גם שכנתה של אלכסנדרה הגיבה בצער לידיעה על מותה. "היא הייתה אישה נהדרת, נעימה ושקטה. תמיד אומרת שלום ומתעניינת. יש לה שני בנים שגרים בארצות הברית ובת שגרה ממול עם שלושה ילדים. בעלה נפטר לפני שנה או שנתיים. רק אתמול ראיתי אותה בפעם האחרונה, ברכנו אחת את השנייה לשלום והיא שאלה אותי מה שלומי ומה שלום הילדים. אין מה להגיד על אדם כזה, זה אסון גדול".

(עדכון ראשון:23:42)

3 הולכות רגל נדרסו למוות בנתניה; מצוד אחר חשוד שנמלט

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully