וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אזרח סודני אנס נערה שיכורה במסיבת סיום

גלעד גרוסמן

10.5.2012 / 13:57

מוחמד פאדול, שעבד בווילה ליד בית שמש בה נערכה המסיבה, נאשם שניצל את הנערה שהייתה שרויה בגילופין ואנס אותה. חבריה מצאו אותה כעבור מספר שעות באחד החדרים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק)

כתב אישום הוגש בצהריים (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד מוחמד פאדול, פליט סודני בן 24 הנאשם באונס של נערה בת 17 במהלך מסיבת סיום שנת לימודים שנערכה לפני כשבוע וחצי בווילה אחוזת "גן עדן" ביישוב שדות מיכה שליד בית שמש.

על פי האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין גלית שהם מפרקליטות מחוז ירושלים, במהלך המסיבה, הגיעה הנערה כשהיא שיכורה ליחידת הדיור בווילה בה ישן פאדול עם אדם נוסף. היא נשכבה על הספה לצדו והוא ניצל את עובדה זו ואנס אותה. כשעה לאחר מכן הבחינו חבריה שנעלמה, הגיעו למקום ומצאו אותה ישנה על הספה בעוד פאדול ואדם נוסף נמצאים במקום. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

חבריה של הצעירה היו מזועזעים כששמעו מה אירע במסיבת הסיום. יום לאחר חשיפת המקרה, אמרה אחת מחברותיה של הנערה לוואלה! חדשות, כי "זה פשוט נורא. זאת הייתה מסיבה שבאמת חגגנו בה את תחילת החיים שלנו כמבוגרים. מדובר בבחורה נהדרת, אוהבת את החיים, תלמידה טובה. אני לא יודעת איך היא תצליח להתגבר על זה. פשוט ברגע אחד, באחד הרגעים החשובים ביותר בחיים שלה, הרסו לה את הכל, עשו לה טראומה לחיים. אני מקווה שמי שעשה לה את זה יקבל את מה שמגיע לו".

לקריאה נוספת
חברי התלמידה מבית שמש: "עשו לה טראומה לכל החיים"
אישום: חמישה אזרחי אריתריאה אנסו אישה בלוד
חשד: אנס נערה בערב יום העצמאות, כשאמה בחדר הסמוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully