וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעירה בחיפה: "ניתן היה למצוא הגופה קודם"

קובי מנדל

13.3.2011 / 16:20

גופתה של נדיה וילינקינה נמצאה כפותה בדירתה שבועות לאחר שככל הנראה נרצחה ע"י חסר בית אותו אירחה. בעל הדירה טוען כי המשטרה ערכה חיפוש לפני מציאת הגופה אך לא מצאה דבר

"ניתן היה למצוא את גופתה של נדיה שבועיים –שלושה מוקדם מהמועד שבו היא נמצאה", כך אמר היום (ראשון) לוואלה! חדשות חיים כהן, בעל הדירה שהשכירה נדיה וילינקינה שגופתה נמצאה במצב ריקבון בדירה בשכונת נוה דוד בחיפה לפני כחודש. היום הותר לפרסום כי וילינקינה נרצחה על פי החשד על ידי פיוטר רבינוביץ', חסר בית בן 24 שנמלט ממכון לגמילה מסמים והתארח בביתה של וילינקינה.

כהן סיפר כי המנוחה התגוררה בדירה כחמש שנים וחצי, ונהגה לשלם את שכר הדירה במועד ולעיתים אף לפני המועד. בתחילת חודש ינואר לא העבירה וילינקינה את שכר הדירה – דבר שהעלה את חשדו. "הפעם האחרונה שדיברתי עמה היה ב-26 בדצמבר. לאחר כמה ימים מתחילת השנה, כשלא שמעתי ממנה והיא לא שילמה את שכר הדירה עבור חודש ינואר, פנה אלי חבר שהכיר אותה בעבר והיה עמה בקשר והעלה בפני חשש שמא קרה לה משהו וביקש שאגש לדירה".

כהן נסע לדירה והתחיל בניסיונות לאתר את וילינקינה באמצעות אחד השכנים שסיפר כי הבחין באור דולק בדירה. לאחר מכן התקשר כהן אל הדיירת מספר פעמים אך ללא הועיל. "לאחר כשבועיים ניגשתי עם אשתי ועם אמי לדירה וכשהייתי בכניסה, הדלת נפתחה לפתע ובכניסה עמד גבר זר. שאלתי אותו למעשיו והוא השיב שנדיה לא בבית. שאלתי אותו 'מהיכן יש לך מפתח?', הוא נתן לי את המפתח ונמלט", סיפר.

"הדירה הסריחה מאוכל רקוב"

כהן ואשתו הזעיקו את המשטרה ואת מד"א ואלו נכנסו יחד עמם לדירה. "נכנסנו לדירה והיה ריח נוראי. אשתי הסבה את תשומת לבם של אנשי מד"א שאפשר ומדובר בגופה אך הם לא האמינו כיוון שמהדירה נדף ריח חזק של אוכל רקוב". לבקשת בני הזוג, השוטרים ערכו חיפוש קצר בסיוע פנס בדירה, אך לא הבחינו בדבר. "אחרי כמה ימים חזרתי שוב לדירה ועדיין היה ריח נוראי. סגרתי את החשמל וניגשתי למשטרה כדי להעביר להם תמונות של נדיה כדי שניתן יהיה להתחיל בחיפושים", מסר כהן.

רק לאחר שלושה שבועות הגיע כהן שוב לדירה, לדבריו בכדי לאסוף את חפציה של וילינקינה שנעלמה. "הגעתי לדירה עם חבר כדי לארוז את חפציה, היינו בדירה בין שלוש לארבע שעות ואז הבחנתי בשמיכה זרוקה בחדר השינה", סיפר, "הרמתי את השמיכה ואז ראיתי דם קרוש ואחר כך את הגופה הכפותה. בשלב הזה הזעקתי את המשטרה".

במשטרה דוחים את טענותיו של כהן לפיהן ניתן היה למצוא את גופתה של וילינקינה מוקדם יותר. רב-פקד תמיר ארד, ראש מחלק תשאול בימ"ר מרחב חוף מסר בתגובה כי "השוטרים אכן חשו בריח נוראי וקשה היה לחשוד שמדובר בגופה כיוון שכל הדירה היתה מלאה בשאריות אוכל רקוב". בנוסף, נמסר כי החשוד ברצח נחקר, הודה ואף שיחזר את הרצח. עוד נמסר כי המניע למעשה היה כספי.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully