וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חסר בית כפת צעירה והשאיר אותה למות

קובי מנדל

13.3.2011 / 12:24

ביהמ"ש התיר לפרסם כי נדיה וילנקינה, שגופתה נמצאה בדירתה השכורה בחיפה לפני מספר שבועות, נכפתה בידיה וברגליה ולבסוף נחנקה למוות. החשוד במעשה, חסר בית, נעצר והודה במעשה

נדיה וילנקינה שגופתה נמצאה לפני כחודש בדירתה השכורה בשכונת נווה דוד בחיפה כשהיא במצב ריקבון מתקדם, נרצחה בחניקה ולאחר המעשה נכפתו ידיה ורגליה, כך התיר בצהריים (ראשון) לפרסום בית משפט השלום בעיר, במהלך דיון בהארכת מעצרו של החשוד במעשה. בתום הדיון הוחלט להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים ונציג הפרקליטות הודיע כי בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין רצח.

החשוד, פיוטר רבינוביץ' בן 24, חסר בית שנהג להתגורר עם הנרצחת בדירתה, נעצר על ידי חוקרי ימ"ר חוף בדרום תל אביב כשבועיים לאחר מציאת הגופה. לדברי המשטרה, הוא נחקר, הודה ואף שיחזר את הרצח. מהמשטרה נמסר עוד כי המניע למעשה היה כספי.

ראש מחלק תשאול בימ"ר חוף, רב פקד תמיר ארד, שחקר את הפרשה, מסר לוואלה! חדשות כי וילנקינה הכירה את רבינוביץ' לפני למעלה מחודש במהלך נסיעה באוטובוס. הוא הצטרף אליה לדירתה והשניים גרו יחד כשלושה ימים. במהלך תקופה זו הוא דרש ממנה כספים כדי לקנות סמים ואף החל למכור חלק מרכושה כדי לממן את התמכרותו. בשלב מסוים היא דרשה ממנו לעזוב את הדירה ואז הוא רצח אותה.

"לא הביע חרטה"

לדברי ארד, שבועיים אחר כך נמצאה גופתה של וילנקינה באחד מחדרי הבית כשהיא במצב ריקבון מתקדם, ידיה ורגליה כפותות ופיה חסום. החוקרים החלו להתחקות אחר הדיירים ששהו בדירה ובין היתר עלה שמו של רבינוביץ'. החוקרים גילו כי הוא נרקומן שנמלט ממוסד גמילה והסתתר באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב.

לדברי המשטרה, בחקירתו סיפר רבינוביץ' כי הוא כפת את וילנקינה, הותיר אותה ללא אוכל וללא שתייה ולאחר זמן מה היא מתה כתוצאה מחנק. עוד נמסר, כי שבועיים לאחר המקרה המשיך רבינוביץ' להתגורר בדירה ואף נטל את כרטיס האשראי של הנרצחת ומשך באמצעותו אלפי שקלים עד שהוא הוגבל.

"הוא לא הביע כל חרטה על המעשה המחריד", ציין רפ"ק תמיר ארד, והוסיף כי הנרצחת גרה במקום בגפה וחיה מקצבת הכנסה מהביטוח הלאומי. עוד צוין, כי לחשוד משפחה בבת ים שם הוא אמור היה להיות במעצר בית בשעות שלא היה במרכז הגמילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully