וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי זדורוב לבג"ץ: בידינו ממצא חדש שיש לחקור

1.3.2011 / 14:10

תומכי רוצח תאיר ראדה, הוסיפו לעתירה בה דרשו להורות למשטרה לחקור מספר בני נוער בחשד למעורבות ברצח, ממצא חדש המחזק את טענותיהם. לטענתם, נהג מונית שמע פרטים שיש לחקור

שבוע לאחר שעתרו לבג"ץ בדרישה שבית המשפט יורה למשטרה לחקור מספר בני נוער בחשד למעורבות ברצח הנערה תאיר ראדה, תומכיו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח, טוענים שהגיע לידיהם מידע חדש שמעלה חשד שראדה נרצחה בידי שלושה נערים.

העותרים, דורון בלדינגר וד"ר חיים סדובסקי, הגישו היום (שלישי) לבג"ץ בקשה לצירוף ממצא חדש לעתירה. בבקשה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין ורד כהן ורענן בר – און , נטען כי בעקבות פרסום הגשת העתירה, נטען כי עלה בידם של השניים לאתר נהג מונית, שזמן קצר לאחר הרצח אסף בקצרין שלושה נערים.

לדבריו, אחד מהם אמר במהלך הנסיעה: "מה עשיתי? מה עשיתי?" וחבריו ענו לו: "הכל מאחורינו. שתוק". עוד נטען, כי הנהג הוריד את הנערים בצומת כוח, שם נמצאה במהלך חקירת הרצח חולצת טריקו לבנה, ועליה כתמי דם.

"לא מבינים מה עובר עליי"

בעתירה נטען עוד כי המשטרה חשדה שהנערים קשורים לרצח, לאחר שנהג המונית סיפר לשוטרים עליהם, אולם כיוון חקירה זה נזנח לאחר שהמשטרה איתרה שלושה נערים אחרים, וקבעה שהם אינם מעורבים ברצח. זאת, למרות שנהג המונית אמר למשטרה כי מדובר בשלושה אחרים. לטענת עורכי הדין בר-און וכהן, למרות שידעה שמדובר בנערים הלא נכונים, זנחה המשטרה כיוון חקירה זה.

עורכי הדין טענו כי בעתירתם אין הבעת עמדה לגבי הכרעת הדין והרשעתו של זדורוב, אלא מטרתה להביא לתפיסת עבריינים שהחקירה נגדם לא בוצעה או לא מוצתה ולחקור עד תום את הראיות המלמדות על מעורבות בני נוער ברצח.

"לא מבינים מה עובר עליי כשמעלים כל פעם את הטענות השקריות האלה", אמר בשבוע שעבר אביה של תאיר, שמואל ראדה, בתגובה לעתירה. "שיבדקו לפני כן וישאלו אותנו. למה נותנים לצד אחד להמשיך ולטפטף רעל לציבור בעם ישראל? המשטרה והפרקליטות לא מדברים. כותבים דברים שלא ייאמנו. לאן הגענו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully