וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בחולות ביום הפליט: "מפגינים חסמו אוטובוס"

21.6.2014 / 8:30

קו 44 של מטרופולין עבר במתקן בו שוהים מבקשי מקלט, שעה שנערכה עצרת במקום. לטענת הנהג, המפגינים יידו אבנים לעברו, אולם המשתתפים טענו שהוא הגיח במהירות וכמעט דרס נערה

הפגנת מבקשי המקלט במתקן הכליאה חולות, פברואר 2014. יותם רונן
"המפגינים חסמו את הכביש בגלל שהנהג דיבר בצורה לא יפה, אך לא זרקו אבנים על האוטובוס". מחאה במתקן חולות/יותם רונן

קו 44 של חברת "מטרופולין" יצא אתמול (שישי) כרגיל מבאר שבע לכיוון ניצנה, אולם כשהגיע למתקן הכליאה "חולות", האוטובוס נעצר והחלה מהומה במקום. כמה מאות ממבקשי המקלט השוהים במקום ערכו מחוץ למתקן עצרת לציון יום הפליט הבינלאומי, וכשהגיע האוטובוס, לטענת הנהג איציק עוזרי, "הם חסמו את הכביש, לא נתנו לנו לנסוע וזרקו בקבוקים על האוטובוס".

חיילת שהייתה על האוטובוס סיפרה: "האוטובוס עצר, וכמו בכל יום שישי היה שם עמוס, רק שהפעם כולם עמדו על הכביש ולא נתנו לו לזוז. הנהג צפר להם, אך הם החלו להכות את האוטובוס ולזרוק לעברו אבנים".

עוד בוואלה! חדשות:
"הגנה מגדר ההפרדה": כפר פלסטיני הוכר כאתר מורשת
חטיפת הנערים: פעילות מוגברת באזור חברון
האו"ם: מספר הפליטים העולמי חצה את ה-50 מיליון

מהומות ביום הפליט בחולות יוני 2014.. רמת נגב, מערכת וואלה! NEWS
יום הפליט בחולות, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, רמת נגב

החיילת הוסיפה כי כשהנהג יצא לכיוון מבקשי המקלט וביקש מהם לזוז מהדרך הם הקיפו אותו, צעקו עליו ואף דחפו אותו. עם זאת, כעבור זמן קצר מארגני העצרת פיזרו את האנשים והאוטובוס המשיך בדרכו.

לדברי אורון רימון, בת 17 מרמת גן, אחת המשתתפות בעצרת, סיפרה מנגד כי נהג האוטובוס הגיח במהירות וכמעט דרס אותה, ולכן פרצה המהומה. מארגני האירוע הדגישו כי כלל לא נזרקו אבנים על האוטובוס.

"היו הרבה אנשים על הכביש, האוטובוס בא במהירות ופגע באחד מהאנשים שהיו בהפגנה", סיפר אנואר סולימאן, שוהה במתקן ואחד ממארגני העצרת, "הם התחילו לצעוק, הנהג אמר לנו 'למה לא תחזרו למדינה שלכם?', ואז אחד מהמפגינים זרק פח לכיוון הנהג. המפגינים חסמו את הכביש בגלל שהנהג דיבר בצורה לא יפה, אך לא זרקו אבנים על האוטובוס".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תגובת המשטרה כלל לא מתייחסת לחשד ליידוי אבנים. מהמשטרה נמסר בתגובה: "במקום היה ניסיון של השוהים במתקן חולות להפגין באופן בלתי חוקי והמשטרה השיבה את הסדר על כנו".

נהג האוטובוס סיפר לוואלה! חדשות כי ביום ראשון הוא מתכוון להגיש תלונה על ההתפרעות. "צפרתי להם והם לא זזו", סיפר, "ירדתי מהאוטובוס והם התחילו לקלל אותי ולא נתנו לי לצאת מהמקום". לטענתו, הוא לא נסע במהירות ולא פגע באף אחד. "זה פשוט קשקוש. אני לא כועס על שוהי המתקן, אלא על האזרחים הישראלים שליבו את האש באירוע", הוסיף.

גם בהנהלת "מטרופולין" לא מתכוונים לעבור לסדר היום על התקרית, וגורמים בהנהלת החברה טענו כי יש בידם תיעוד של האירוע. כמו כן, ציינו הגורמים כי הנהג חשש לחיי הנוסעים ולביטחונם עקב התנהגות המפגינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully