וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגול: מגיש הטלוויזיה ירון אילן נחקר

המגיש הבולט בז'אנר הים-תיכוני נחקר בחשד שתיווך בין מרגלית צנעני לבין עבריינים שלכאורה הפעילה כדי לסחוט את אמרגנה. אילן הודה בעבר על הסתבכויות שונות, בהן חובות מהימורים

אבי כהן

(צילום: אבי כהן; עריכה: גדי וינסטוק)

לא רק מרגול: מגיש הטלוויזיה ירון אילן עוכב היום (שלישי) לחקירה בחשד שתיווך בין הזמרת מרגלית צנעני לעבריינים שלכאורה הפעילה כדי לסחוט את אמרגנה אסף אטדגי. אילן נחקר היום במשרדי היחידה לחקירות הונאה בלוד, וטרם הוחלט האם ייעצר. בא כוחו בעבר, עורך הדין אלי כץ, אישר את הפרטים.

אילן נחשב לאחד מאנשי התקשורת הבולטים בז'אנר הים-תיכוני. הוא פרץ לתודעה כמגיש תוכנית הטלוויזיה "ריח מנטה" ולאחר מכן כטאלנט של ערוץ 24, כשזה עבר לשדר בעיקר מוזיקה ים-תיכונית. אילן שימש כשופט בתוכנית "אייל גולן קורא לך" בה התחרו זמרות על הזכות להקליט אלבום תחת הפקתו המוזיקלית של גולן. אילן הודה בעבר בראיונות עיתונאיים על הסתבכויות שונות, בהן חובות מהימורים ועוד.

מערוץ 24 נמסר, כי "הפרטים אינם ידועים לנו בשלב זה. לכשנלמד את פרטי המקרה נגיב בהתאם".

בתוך כך, נחשפו היום מעורבים נוספים בפרשה. המפיק המוזיקלי דורון מדלי הגיע היום לתחנת המשטרה כדי למסור עדות לגבי פרשת מרגול. ככל הנראה, שמו של מדלי המשמש מאז שנת 2009 כמנהל האומנותי של הזמר עומר אדם ואף כתב לו מספר שירים, עלה פעמים רבות בחקירה ולכן הוא זומן לתת עדות.

מדלי, כך מספרים מקורבים, היה זה שתיווך בין אדם למנהלו אסף אטדגי, אותו הכיר מדלי עוד בתקופת "כוכב נולד", אז ייצג אטדגי את הראל מויאל ויהודה סעדו. הקשר בין מדלי לאדם נוצר לאחר ששמע את הזמר הצעיר מבצע בתכנית את שירו "אבא" והבטיח שיכתוב לו שיר במתנה.

צנעני עצמה תישאר בשלב זה במעצר לאחר שבית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה את הערעור שהגישה הזמרת על החלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרה בארבעה ימים. המשמעות: הזמרת, החשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה, תישאר במעצר לפחות עוד שלושה ימים.



עוד על פרשת מרגול
דורון מדלי העיד בפרשת מרגול
אחיה של מרגול: "הפכו אותה לראש ארגון פשע"
המשטרה תחקור: איך דלפה תמונת המעצר של מרגול?
המשטרה: "התפתחות משמעותית בחקירת מרגלית צנעני"

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully