וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר מצרים יישאר בישראל? "ההודעה נשלחה בטעות"

ניר יהב

20.8.2011 / 16:11

האתר המצרי "אל-יום א-סאבע" דיווח כי גורם בממשלת מצרים מסר לעורכי האתר שההודעה בדבר החזרת השגריר יאסר רידא לקהיר נשלחה בטעות. הממשלה הסירה את ההודעה מעמוד הפייסבוק שלה

האם מצרים כלל לא התכוונה להשיב את השגריר בישראל לשטחה? אתר החדשות המצרי "אל-יום א-סאבע" דיווח (שבת) כי ההודעה שפורסמה לאחר ישיבת הממשלה, בה הוחלט לכאורה להשיב את השגריר המצרי בתל אביב, יאסר רידא, נשלחה אל הכתבים "בטעות". על פי הדיווח, גורם בכיר בממשלת מצרים התקשר לאתר המצרי וביקש מעורכיו להסיר את הידיעה על החזרת השגריר, שכן ההודעה לכתבים בנושא זה "נשלחה בטעות".

התחממות ביחסי ישראל-מצרים:
”ישראל ומצרים פועלות למנוע הסלמה בדרום”
מצרים משיבה את השגריר מישראל: ”דורשים חקירה”
מצרים: מאות הפגינו מול שגרירות ישראל בקהיר
ישראלים שבים מטאבה: ”לא נחזור עוד למצרים”


עוד דווח, כי עורכי האתר אמרו לבכיר המצרי כי אין בכוונתם להסיר את הידיעה מהאתר וכי על הממשלה לפרסם הודעה מתוקנת בנושא. "עד עכשיו לא פרסמה הממשלה הודעה מתוקנת או הבהרה", נכתב. גורמים בכירים מסרו לאתר כי ראש ממשלת מצרים עיסאם שרף "מחפש פתרון למשבר שאליו הוא נקלע, משום שהוא חושש מתגובת העם המצרי" אם יודיע שהשגריר בתל אביב בסופו של דבר לא מוחזר למצרים. בנוסף דווח, כי ההודעה על השבת השגריר הוסרה מעמוד הפייסבוק של הממשלה במצרים.

הבוקר פרסמה הממשלה הודעה, לאחר ישיבה דחופה שקיימה, לפיה לאור התקרית בגבול ישראל-מצרים, במהלכה נהרגו מספר חיילים מצרים, החליטה ממשלת מצרים להחזיר את שגרירה? בישראל, יאסר רידא. "השגריר בישראל יוחזר לקהיר עד שיפורסמו תוצאות החקירה של השלטונות הישראלים, ועד שההנהגה הישראלית תתנצל על הצהרותיה הנמהרות נגד מצרים", נכתב בהודעת הממשלה.

לפניות לכתב: nir_yah@Walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully