וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הדיור: פעילים צעדו לבית ראש הממשלה

25.7.2011 / 0:07

המחאה לא נרגעת: מקריית שמונה ועד באר שבע הפגינו פעילים מול משרדי הממשלה בערים, חסמו כבישים וצעקו נגד אדישות ראש הממשלה. בירושלים הגיעו הפעילים עד מעונו של נתניהו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, קובי אליהו ואלברטו דנקברג, עריכת וידאו: טל רזניק)

מחאת הדיור ממשיכה לתסוס בכל רחבי הארץ: בבאר שבע קיימו אתמול (שני) עשרות פעילים הפגנה מול משרדי הממשלה בעיר, בקריית שמונה חסמו הפעילים את רחוב תל חי בעיר, בתל אביב יצאו הפעילים לצעדה שמטרתה משרד הביטחון בעיר ובירושלים צועדים הפעילים לכיוון מעונו של ראש הממשלה. לכולם צעקה אחת: הורידו את מחירי הדיור.

מחאת הדיור - הכותרות האחרונות:
ראשי מחאת הדיור לא הוזמנו לפגישה עם נציגת רה"מ
מחאת הדיור: פעילים חסמו כבישים בכל רחבי הארץ
מחאת הדיור: עימותים מחוץ לכנסת, חמישה נעצרו

מחאת הדיור בתל אביב, יולי 2011. נמרוד סונדרס
המפגינים בתל אביב, הערב/נמרוד סונדרס

כ-500 פעילים צעדו מהמאהל ברחוב רוטשילד לכיוון הקרייה בתל אביב. במקביל, הגיעו עשרות פעילים לגינת לוינסקי שבדרום העיר, כדי להקים בה מחדש את האוהלים שפונו לפנות בוקר על ידי פקחי "הסיירת הירוקה" של העירייה. הפקחים נמצאים כעת שוב במקום, והודיעו לפעילים כי העירייה מתירה לקיים הפגנות רק בשדרות רוטשילד ובשכונת התקווה. שולה קשת, ממארגני המאהל, אמרה כי מאות בני אדם הביעו תמיכה בהקמת המאהל מחדש, מאז שפורסם בתקשורת כי העירייה פינתה אותו. "המאהל יוקם שנית - ולא יפונה עוד", הצהירה.

מחאת הדיור בתל אביב, יולי 2011. נמרוד סונדרס
המפגינים בתל אביב, אמש/נמרוד סונדרס

כמו כן, בנתניה ובראש העין הוקמו אמש מאהלים חדשים, שהצטרפו לאלה שהוקמו בימים האחרונים בערים וביישובים רבים בכל רחבי הארץ. בין הערים הללו הייתה כאמור גם העיר באר שבע בה צעדו הערב כ-300 צעירים וסטודנטים כשהם מלווים במחוסרי דיור מקרב המגזר הבדואי. המפגינים צעדו ברחוב הראשי בעיר עד למאהל שהוקם מול אוניברסיטת בן גוריון. "אנחנו מקיימים את החוזה שלנו, משלמים את המסים, מגיעים לשירות מילואים, אבל הממשלה מתנערת מחלקה", אמרה אחת המפגינות.

בירושלים צעדו אמש כ-200 פעילים לכיוון מעונו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. במקביל, חסמו מספר מפגינים בקריית שמונה את כביש 90 החוצה את העיר מדרום לצפון. לאחר מספר דקות פיזרה המשטרה את המפגינים והכביש נפתח לתנועה.

*בהכנת הידיעה השתתפו קובי דוד ורמי שני

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

(עדכון ראשון: 19:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully