וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלף "אם המושבות" נפתח לתנועה, הנהגים מאושרים

בשעה טובה ולאחר שנים של עבודות, נפתח הבוקר המחלף המחבר בין פתח תקווה, בני ברק, רמת גן ותל אביב. הנוסעים מרוצים: "הכביש עזר לכולם, ועכשיו המצב הרבה יותר טוב"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

לאחר שנים של עבודות, נפתח הבוקר (רביעי) לתנועה בכביש מספר 4 מחלף "אם המושבות", המחבר בין פתח תקווה, בני ברק, רמת גן ותל אביב. המחלף החדש מאפשר תנועת כלי רכב משכונת אם המושבות בפתח תקווה, דרך אזור התעשייה קריית אריה, אל מרכז העסקים החדש בצפון בני ברק ועד קניון איילון ברמת גן ורמת החי"ל בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקצר מרחקים. מחלף אם המושבות/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטרה העיקרית של המחלף, שעלות הקמתו מוערכת בכ-190 מיליון שקלים, הייתה להקל על עומסי התנועה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, המחבר בין פתח תקווה לרמת גן ותל אביב. אם לשפוט על פי הבוקר הראשון, הוא כבר השיג את מטרתו, והנהגים נשמעו מרוצים מאוד. סמי, אחד הנהגים שעברו במקום היה מרוצה מהחוויה: "הכביש עזר לכולם ועזר לתנועה ועכשיו המצב הרבה יותר טוב בהרבה הרבה", אמר. הוא הוסיף כי "המצב פה בבני ברק זה מדינה בתוך מדינה, ופקק קטן סוגר את כל המדינה, והכביש עוזר לזה".

אלכס, שנסע אף הוא הבוקר במחלף החדש, סיפר שהכביש הפתוח גרם לכך שבתוך ארבע דקות בלבד הוא הצליח להגיע מגבעת שמואל לקניון אילון נהג נוסף, סיפר כי הגיע מכיוון צפון וכי נסיעה שאורכת כ-40 דקות בדרך כלל ארכה היום 12 דקות בלבד.

עוד בנושא:
הסוף לפקקים בצומת המוביל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully