וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיעון החדש של רוני רון: "לבדוק מומחיותי בקרב מגע"

גלעד גרוסמן

12.6.2011 / 17:00

יממה לפני שבית המשפט ידון בטיעונים לעונשו, מבקש הסב שהורשע ברצח נכדתו רוז, לבדוק האם לעובדה שהוא מומחה בקרב מגע, עלולה להיות השפעה במכה הטרגית

פרקליטו של רוני רון, שהורשע ברצח נכדתו רוז, מבקש לשמוע מחדש את העדויות במשפטו. זאת מכיוון שלטענתו לא ניתן משקל ראוי למומחיותו של רון בקרב מגע והעובדה שייתכן שהדבר הוביל למותה של רוז ועל כן אין להרשיעו ברצח.

הדיון בטיעונים לעונש במשפט של רון אמנם התקיים לפני כשבועיים, אולם נדחה לאחר שרון שכר עו"ד חדש שייצג אותו, אשר הודיע כי יש בפניו ראיות חדשות. בבקשה שהועברה לפרקליטות נטען כי יש צורך לשקול מחדש את הראיות זאת מכיוון שעל פי גרסתו של רון, רוז מתה לאחר שהיכה אותה במהלך נסיעה, ברכבו והעובדה שהוא למד קרב מגע עלולה להשפיע על תוצאה של מכה כזו.

מחר אמור להתקיים דיון בטיעונים לעונש והשופטים צפויים לקבל החלטה בבקשה. ההערכה היא שהבקשה תידחה הן מכיוון שנושא קרב המגע עלה בחקירתו של רון, והן מכיוון שבהצהרת הדין שלל השופט אברהם טל את גרסתו של רון וקבע כי אין הוא מאמין שרוז מצאה את מותה באופן שרון תיאר.

מכיוון שהשופטים דחו את גרסתו, קשה להאמין שיסכימו לקיים דיון חוזר רק בשל העובדה שהוא מיומן בקרב מגע. אם אכן תידחה הבקשה בית המשפט צפוי לגזור על רון מאסר עולם.

עוד בפרשת רצח הילדה רוז:

הכרעת הדין: רון גיבש החלטה לפתור את "בעיית רוז"

סבתה של רוז פיזם התאבדה בקפיצה לנהר בצרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully