וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה שוחח עם נתניהו ואיחל לישראל חג שמח

בשיחה טלפונית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בירך נשיא ארה"ב ברק אובמה את עם ישראל וסיפר כי יערוך סדר בעצמו עם אנשי הקהילה היהודית. נתניהו הודה לאובמה על תקצוב "כיפת ברזל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שני) עם נשיא ארה"ב ברק אובמה. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי אובמה בירך את נתניהו ואת עם ישראל לרגל חג החירות וציין כי הוא עומד לערוך סדר פסח בשעות הקרובות עם נציגי הקהילה היהודית.

נתניהו ניצל את ההזדמנות והודה לאובמה פעם נוספת על אישור התקציב למערכת "כיפת ברזל". אובמה מצדו, ציין שהוא שמח על כך שהמערכת עובדת ומצליחה ליירט את הרקטות. אובמה הוסיף, כי הוא מעריך את הדרך שבה נתניהו טיפל באירועים האחרונים בעזה. השניים דנו גם בנושאים מדיניים וסיכמו לעמוד בקשר בימים הקרובים.

ביום חמישי נודע כי נתניהו הוזמן לשאת דברים בפני שני בתי הקונגרס האמריקאי במה שהוגדר כ"נאום בר אילן 2". "אני מעריך את ההזמנה. היא מסמלת את הברית האיתנה בין ארצות הברית לעם ישראל", אמר רה"מ. נתניהו סיפר כי זו הפעם השנייה שהוזמן לשאת דברים בפני הקונגרס: "הפעם הקודמת הייתה לפני 15 שנה. אמרתי אז שהאיום הגדול ביותר לשלום האנושות, ולשלומה של ישראל, הוא נסיונה של אירן להתחמש בנשק גרעיני. לצערנו, האיום רק גבר מאז. אדבר על האיום הזה, על השינויים הגדולים המתחוללים באזורנו, ועל הדרך בה אנו מאמינים שרק בכוחה להביא לשלום בינינו לשכנינו, שלום שיחזיק מעמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully