וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנרצח ברהט: "הורי הנערים דחפו לרצח"

בראיון לגלי צה"ל אמר אביו של קייס אבו-סיאם שנרצח בשבוע שעבר ברהט, כי הורי החשודים ברצח דחפו את ילדיהם למעשה על ידי לחץ עליהם להיות כמו בנו. "הם שרפו לי את הלב"

הוריהם של הילדים החשודים ברצח הנער קייס אבו-סיאם בן ה-16 ברהט בליל חמישי הם שדחפו את בניהם לבצע את המעשה - כך טען הבוקר (ראשון) אביו, סבארי אבו-סיאם בראיון לגלי צה"ל. "הוא היה מותק של ילד, וההורים של הרוצחים דחפו אותם להיות כמוהו - משקיע בלימודים, מצליח עם בנות, הולך למסגד", אמר האב. "הם שרפו לי את הלב", הוסיף האב שציין גם כי אחד הנערים החשודים ברצח נשאל על ידי בני המשפחה להימצאות קייס עם תחילת החיפושים אחר קייס.

סבארי אבו-סיאם סיפר: "הם דקרו את הילד שלי בצוואר, אבל הוא נלחם בהם". לדבריו, "הם משכו אותו ואז הרביצו לו עם אבנים ודקרו אותו שעד שהוא מת. הם הגיעו הביתה, החליפו בגדים, ואז חזרו ליעד עם דלק שקנו כדי לשרוף את הגופה. אני לא חושב שילדים יכולים לחשוב לבד על הרעיון של לשרוף אותו".

הבוקר קיימו תלמידי בית הספר ברהט טקס זיכרון לקייס. התלמידים נשאו תפילות לזכרו ואחת התלמידות אף התעלפה.

המשטרה: "החשודים הודו"

בית משפט השלום בבאר שבע האריך אמש בעשרה ימים את מעצרו של אחד הקטינים החשודים ברצח הנער. מעצרו של הקטין השני החשוד בביצוע המעשה הוארך ביום אחד בלבד. פרקליטתם של השניים, עורכת הדין מריה מזאוי-מרשי מהסניגוריה הציבורית אמרה כי בחקירת השניים, נפלו הרבה פגמים, דבר שהוביל לטענתה לכך שהשניים מסרו הודאות שווא.

אמש מסרה היחידה המרכזית במרחב הנגב במשטרה כי הצליחה לפענח את הרצח של אבו-סיאם, שאירע ביום חמישי בעיר הבדואית. המשטרה עצרה בסוף השבוע את הקטינים החשודים וטענה כי השניים הודו במעשה ואף שחזרו אותו. לדברי המשטרה, השניים הודו בחקירתם כי הם קינאו בנער על הצלחתו הגדולה בכל התחומים והחליטו לפגוע בו. חקירת המשטרה מתמקדת כעת בהשתלשלות המקרה, שבמהלכו נשרף הנער למוות.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully