וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות מתכננת: שביתה, חסימת צמתים ועצרת המונים

המאבק עולה מדרגה: ההסתדרות, מרכז השלטון המקומי וארגונים כלכליים מתכננים שורה של פעולות במחאה על עליית המחירים במשק. על הפרק: שביתה כללית, עצרת בכיכר רבין וחסימת עשרות צמתים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: דורון שטיין)

מסלימים את המאבק: ההסתדרות ומרכז השלטון המקומי מתכננים לקיים שורה של פעולות במחאה על עליית המחירים במשק. זאת עוד לפני השביתה הכללית שמתוכננת להתקיים בעוד כשבועיים, אם הממשלה לא תיענה לדרישות מטה המאבק.

בישיבה שהתקיימה אמש (רביעי) בין יו"ר ההסתדרות עופר עיני, נשיא לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים שרגא ברוש, יו"ר המרכז לשלטון מקומי שלמה בוחבוט ויו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל איציק שמולי הוחלט, כי יקום מטה מאבק משותף. בראש המטה יעמוד ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן.

במקביל, הוחלט כי יחלו פעולות מחאה כבר ביום שישי הקרוב על ידי הנוער העובד והלומד, תנועת דרור ישראל וארגונים חברתיים שיצטרפו למטה. הנוער העובד והלומד ותנועת דרור ישראל מתכננים לחסום כ-70 צמתים ברחבי המדינה בשעות 11:00-13:00. המטה יתכנס מחר בבוקר להחליט על פעולות מחאה נוספות. המטה אף מתכנן עצרת גדולה בכיכר רבין בתל אביב.

יו"ר ההסתדרות עופר עיני אמר: "אנו נכריז מחר על סכסוך עבודה - ולאחר 14 ימי צינון נוכל להשבית את המשק. עד אז בכוונתנו לצאת לפעולות מחאה ברחבי הארץ. מטה המאבק ידון בהם. המון עמותות רוצות להצטרף למחאה. אני קורא לרה"מ: תהיה רגיש לעם. אפשר לתקן חלק גדול מהדברים. אני חושב שרה"מ האחריות שלו כראש מערכת יחד עם שר האוצר לשבת איתנו כדי שהמדינה הזאת תהיה קצת יותר חברתית. אני מקווה שהמאבק יתייתר. עד אז, אני נתחיל בפעולות מחאה עד השבתה כללית של המשק".

עדכון ראשון: 22:00 - 9.02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully