וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בקרוב ייחל גירוש 300 ילדי זרים

מבצע גירוש ילדי העובדים הזרים מתחיל ומתוך 700 ילדים שהגישו בקשה להישאר בישראל, כ-300 מתוכם יגורשו יחד עם הוריהם כבר בימים הקרובים

שינוי דרמטי במדיניות האכיפה של משטרת ההגירה כלפי ילדי העובדים הזרים. במהדורת "מבט" של הערוץ הראשון נחשף אמש (רביעי), כי מתוך 700 ילדים שהגישו בקשה להישאר בישראל, כ-300 מתוכם יגורשו, יחד עם הוריהם, כבר בימים הקרובים.

על פי הדיווח, פקחי יחידת "עוז" עוברים ממדיניות פסיבית לאקטיבית וכל עובד זר לא חוקי שיימצא ברחוב יגורש, יחד עם ילדיו. מרשות ההגירה נמסר לערוץ הראשון, כי הסיבה לעיכוב בביצוע ההחלטה על הגירוש היא כי מדובר בתהליך מורכב ולכן רק כעת ייחל גירוש הילדים. במשטרת ההגירה ביקשו להדגיש, כי לא מדובר במבצע, אולם כל עובד זר לא חוקי שיימצא ברחוב בימים הקרובים יגורש מיידית מהארץ.

בעקבות הפרסום על חידוש הצעדים לגירוש ילדי מהגרי העבודה נמסר מ"עמותת ילדים ישראלים" הפועלים למניעת הגירוש, כי "400 ילדי מהגרי עבודה הם לא הבעיה וגירושם אינו הפיתרון. הזמן הגיע שמדינת ישראל תגבש מדיניות הגירה סדורה. הגיע השעה ששרי ממשלת ישראל ייקחו אחריות על המצב שיצרו במו ידיהם ושלא יבקשו שאת מחיר אי מדיניות ההגירה בישראל ישלמו ילדים שלא פשעו או חטאו מימיהם. הורי הילדים הגיעו לישראל בצורה חוקית ובהזמנתנו - מתי ממשלת ישראל תבין כי מהגרי העבודה הם אנשים בשר ודם ולא כלי עבודה?".

עוד נמסר מהעמותה כי "באם המדינה אינה רוצה שיהיו בישראל עובדים זרים, עליה להפסיק את הבאתם, אך את הילדים שנולדו בישראל ונטמעו זה מזמן בחברה הישראלית אין להעניש. השרים אלי ישי ויובל שטייניץ מנסים לזרות חול בעיני הציבור - הם מציגים את גירוש הילדים כפיתרון לבעיית ההגירה, כשבפועל הדלת ממשיכה להסתובב והממשלה לא מפסיקה להביא עוד ועוד עובדים חדשים לישראל."

עדכון ראשון: 22:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully