וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נעצר מחבר "המדריך לפדופילים"

פלורידה הייתה הראשונה להרים את הכפפה ולהוציא צו מעצר לפיליפ גריבס, שעורר דיון ציבורי על גבולות חופש הביטוי כשמכר ב"אמזון" ספר הדרכה למין עם ילדים. האישום: הפצת חומר תועבה

פיליפ גריבס, שחולל בחודש שעבר סערה עם ספר "המדריך לפדופילים" שפרסם, נעצר אמש (שני) בביתו במדינת קולורדו על ידי הרשויות של מדינת פלורידה, והואשם בהפצת חומר תועבה (העבירה המכונה obscenity בחוק האמריקאי). אין כל ראיות לכך שגריבס פגע בפועל בילדים, והוא אינו חשוד בעבירות מין. הוא צפוי להיות מוסגר לפלורידה.

גריבס, בן 47, עלה לכותרות בנובמבר כשאתר "אמזון" החל להפיץ גרסה אלקטרונית של הספר שכתב, "מדריך הפדופילים לאהבה ותענוג: כללי התנהגות לאוהב-ילדים". מיד עם פרסום הדבר זינקו מכירות הספר, ותוך שעות הוא נכנס לרשימת הספרים הנמכרים ביותר באתר - בטרם הורד ממנו, שבועיים אחרי שעלה, בגלל המחאה הציבורית הנרחבת שקמה. הספר עורר דיון ער בארה"ב על גבולות חופש הביטוי.

שופט בפלורידה חתם על צו המעצר נגד גריבס אחרי שבלשים ממשטרת פלורידה יצרו קשר עמו וקנו ממנו עותק חתום של הספר ב-50 דולר (באמזון הוא נמכר ב-4.79 דולר). "הספר כולל שני סיפורים מאוירים בהם מתוארים יחסי מין בין מבוגר לילדים", נמסר ממשטרת פלורידה. "הוא מגן על פדופילים ומנחה אותם כיצד לעסוק בפעילות לא חוקית עם ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully