וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': קרובים ללכידת מבצעי פיגוע הירי

השר לביטחון פנים חשף באירוע שבתרבות בחולון כי כוחות הביטחון קרובים ללכידת המחבלים שביצעו את פיגוע הירי סמוך לבית חגי. ביילין: "נשקפת סכנת חיים זהה לאבו מאזן ולנתניהו בעקבות המשא ומתן"

"תפיסתם של המחבלים שביצעו את פיגוע הירי סמוך לבית חגי קרובה", כך חשף היום (שבת) השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ'. בגלי צה"ל דווח עוד כי גורמי ביטחון פלסטיניים הציגו הערכה דומה. אהרונוביץ', שדיבר באירוע שבתרבות בחולון, הבהיר עוד כי "בניגוד להצהרות המתנחלים, זו לא הייתה טעות להסיר מחסומים בגדה. כאשר זו המדיניות, לא ניתן לשנותה בגלל אירוע אחד".

בתוך כך, באירוע שבתרבות בבאר שבע אמר יו"ר יוזמת ז'נבה יוסי ביילין כי "נשקפת סכנת חיים זהה לאבו מאזן ולנתניהו בעקבות המשא ומתן המדיני, מצד קיצוניים בשני המחנות". הוא הוסיף ואמר כי הוא אינו מאמין שנתניהו שינה את עמדותיו וכי "אין טעם לאלץ את אבו מאזן להגיע בדחיפות להסדר קבע, מאחר ואינו יכול לכלול את עזה במו"מ, ועל כן חייבת הממשלה לנהל את המו"מ בשלבים".

ביילין ציין כי הוא בהחלט רואה מקום למסגרת חדשה בשמאל הישראלי. וכי "חשוב שהמסגרת הזו תכיל מצביעי מרצ, מפלגת העבודה ואת הקולות שאיבדו לטובת ציפי לבני וקדימה". כשנשאל על האיום האירני אמר ביילין כי אף ש"מנסים להלך עלינו אימים", ישראל לא נמצאת בבעיה קיומית ומי שאומר זאת הוא חסר אחריות. "השנה אינה שנת 38', והמקום אינו גרמניה", ביילין הוסיף.

סגנית שר התעשייה, אורית נוקד, שדיברה אף היא באירוע בבאר שבע אמרה כי "אני מאמינה באמת ובתמים שביבי נתניהו הולך להיות יצחק רבין. גמלה בליבו לחולל פה שינוי. הוא אמר לנו שהוא מתכוון לקבל החלטות היסטוריות עם אבו מאזן. אני נותנת לו את כל הקרדיט. גם בהיותו שר אוצר הוא קידם תוכנית קשה על אף מחיר אישי". נוקד הסכימה עם ביילין בעניין הסכנה לשלומו של נתניהו ואמרה כי היא דואגת לפגיעה בו מצד גורמים קיצוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully