וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס נטל אחריות לפיגוע: "סטירת לחי לאויב"

אופק עיני

2.9.2010 / 6:34

הזרוע הצבאית של חמאס לקחה אחריות על פיגוע הירי באזור בנימין, בו נפצעו שני בני אדם. "זהו חלק משרשרת הפיגועים שהבטחנו לקיים, מסר לכיבוש ולמתנחליו, שפשעיו לא ימשיכו ללא עונש"

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו :גדי וינסטוק)

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, לקחה הלילה (חמישי) אחריות על פיגוע הירי שאירע אמש באזור בנימין, ותיארה את הפעולה כ"אמיצה". בהצהרת הארגון נמסר כי "הזרוע הצבאית של חמאס נושאת באחריות למבצע ההירואי. מבצע זה הוא מסר לאלה שהבטיחו לממשל הציוני שההתקפה בחברון תהיה האחרונה". דובר הזרוע, אבו עוביידה, אמר כי "הפעולה האמיצה הזו הינה סטירת לחי לכל מי שהכריז מלחמה נגד ההתנגדות".

בהודעת נטילת האחריות שפרסם חמאס נכתב כי "הפעולה באה כחלק משרשרת הפיגועים שהבטחנו לעמנו לקיים, ושולחת מסר לכיבוש ולמתנחליו שפשעיו והתקפותיו לא יכולים להמשיך ללא עונש". כזכור, לאחר פיגוע הירי שאירע שלשום ליד חברון, בו נרצחו ארבעה בני אדם, הצהיר אבו עוביידה כי "התקיפה הזו היא חלק מסדרת תקיפות, חלקן כבר הוצאו לפועל וחלקן ייצאו לפועל בעתיד".

בתוך כך, מקורות פלסטיניים מסרו כי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים כינסו במהלך הלילה ישיבת חירום בכפר טייבה הסמוך למקום הפיגוע, במטרה להחליט לגבי המשך היערכות הכוחות באזור ולמנוע מתקפות נוספות באזור יהודה ושומרון. בהמשך לכך, אתר החדשות הפלסטיני 'אג'נאד' דיווח כי מנגנון הביטחון המסכל הפלסטיני הצליח לאתר את המכונית ממנה בוצע פיגוע הירי שלשום, סמוך לחברון. על פי הדיווח, הפלסטינים העבירו את המכונית לידי כוחות הביטחון הישראליים.

בפיגוע הירי שאירע אמש באזור בנימין גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני עד קשה ואישה בת 30 נפצעה באורח קל. השניים נסעו ברכב שעבר בכביש שבין ההתנחלויות רימונים לכוכב השחר, ונורה על ידי רכב חולף. כתוצאה מהירי התהפך הרכב לוואדי בצד הכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully