וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פצועים בפיגוע ירי באזור בנימין

יהושע בריינר ואריאל נוי

2.9.2010 / 2:37

יממה לאחר פיגוע הירי הקטלני סמוך לקריית ארבע, הטרור לא פוסק. שני בני אדם נפצעו בפיגוע ירי נוסף באזור בנימין. צוותים של מד”א פינו את הפצועים במצב בינוני עד קשה וקל לטיפול בבי”ח. הזרוע הצבאית של חמאס בירכה על הפיגוע

רויטרס

(צלום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

גבר כבן 30 נפצע אמש (רביעי) באורח בינוני עד קשה ואישה בת 30 נפצעה באורח קל, בפיגוע ירי שאירע באזור בנימין. מחקירת התקרית עולה כי רכב ישראלי שנסע בכביש שבין ההתנחלויות רימונים לכוכב השחר, נורה על ידי רכב חולף. ככל הנראה מדובר ברכב מסוג "סקודה". כתוצאה מהירי התהפך הרכב לוואדי בצד הכביש. כוחות הביטחון פתחו בסריקות אחר הרכב ממנו בוצע הירי.

צוותי מד"א שהוזעקו למקום, טיפלו באחד מנוסעי הרכב הישראלי עם פציעות בירך ובאישה שנפצעה כתוצאה מהידרדרות הרכב. הפצועים פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי כוחות מד"א, משטרה וצה"ל שהוזעקו למקום איתרו את הרכב ואת הפצועים. עוד נמסר כי הפצוע בינוני עד קשה נפגע בירך, הוא נמצא בהכרה ומצבו יציב. הפצועה הנוספת נפצעה כתוצאה מהידרדרות הרכב לוואדי סמוך לאחר הירי.

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, לקחה אחריות על פיגוע הירי ותיארה את הפעולה כ"אמיצה". בהצהרת הארגון נמסר כי "הזרוע הצבאית של חמאס נושאת באחריות למבצע ההירואי. מבצע זה הוא מסר לאלה שהבטיחו לממשל הציוני שההתקפה בחברון לא תהיה האחרונה". דובר הזרוע, אבו עוביידה, אמר כי "הפעולה האמיצה הזו הינה סטירת לחי לכל מי שהכריז מלחמה נגד ההתנגדות".

"ראינו ברכב כתמי דם"

חזי צוריאל, פראמדיק במד"א מרחב ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי "הרכב של בני הזוג שנפגעו בפיגוע התהפך כתוצאה מהיריות. הגבר נפגע באורח בינוני עד קשה והאישה נשרטה בגופה. מצאנו את הרכב בשוליים והפצועים נמצאו מחוץ לרכב".

יונתן, תושב ההתנחלות כוכב השחר, שנקלע לאזור הפיגוע סיפר לוואלה! חדשות, כי "ראינו רכב ישראלי עומד בצדי הכביש, כאשר דלת הנהג פתוחה. המראה היה מוזר ולכן התקרבנו לרכב וראינו בפנים כתמי דם. הבנו שקרה אירוע והתקשרנו להזעיק עזרה". ככל הנראה שני הנפגעים יצאו מהרכב ונמלטו לוואדי הסמוך מחשש להמשך ירי לכיוונם. עד הראייה הוסיף כי "חיפשנו אותם עד שמצאנו אותם מסתתרים בוואדי. את הגבר לא ראיתי, אך האישה הייתה מבוהלת מאוד".

הפיגוע מגיע יממה לאחר הפיגוע הקטלני שבו נהרגו ארבעה ישראלים סמוך לקריית ארבע. ההרוגים בפיגוע שאירע אמש הם בני הזוג יצחק (47) וטלי (45) איימס, ושני בני אדם נוספים שהם הסיעו ברכבם, כוכבה אבן חיים (37) ואבישי שינדלר (24). כל ההרוגים הם תושבי בית חגי. הפיגוע אירע סמוך לשעה 19:30, לאחר שאש נפתחה אל עבר רכב בכביש 60, סמוך לכפר בני נעים באזור מעלה חבר. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של הארבעה, וארגון חמאס נטל אחריות לפיגוע.

עדכון ראשון: 23:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully