וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל מתכוננת לתקוף יעדי חיזבאללה

העיתון הכוויתי "א-ראי" מדווח כי ישראל מתכוננת לתקיפת מחסני נשק בסוריה, ובהם טילים ארוכי טווח של חיזבאללה. לפי הדיווח, ישראל הציבה אוגדת שריון ברמה וכן הגבירה את פעילות המזל"טים באזור

האם אנו עומדים בפני הסלמה בגבול הצפון? העיתון הכוויתי "א-ראי" מדווח הבוקר (שבת) כי ישראל מתכוננת לתקוף מחסנים ומפעלי נשק של חיזבאללה בסוריה. לפי הדיווח, ישראל הציבה באחרונה אוגדת שריון באזור חוות שבעא שברמת הגולן. גורמים צבאיים העריכו כי הכוחות הנמצאים כעת בשטח מספיקים בכדי לצאת למתקפה.

מקורות אירופאים אמרו לעיתון הכוויתי כי ישראל הגבירה לאחרונה את פעילות המזל"טים שלה בשטח, והדבר מחזק את הסברה כי בכוונתה לתקוף. עוד מציין העיתון כי המטרה העיקרית של התקיפה הישראלית הינה מאגר טילים אסטרטגיים ארוכי טווח של חיזבאללה בסוריה.

ביום שלישי נאם מזכ"ל חיזבאללה, השיח' חסן נסראללה, במהלך ארוחת שבירת צום הרמדאן ממקום מחבואו בביירות. נסראללה אמר כי הניסיון הצבאי שצבר חיזבאללה יצר מאזן אימה מול ישראל, ואף התרברב כי שיטות הלחימה של חיזבאללה במלחמת לבנון השנייה נלמדות באוניברסיטאות בכל העולם. כמו כן קרא השייח' ללבנון ללכת בעקבות אירן, ולהקים כור גרעיני לצרכי שלום, בדומה לזה שהוקם בבושהר.

באותו היום נהרגו שלושה בני אדם ועשרות נפצעו בחילופי אש בין פעילי חיזבאללה ופעילי המיליציה הסונית "אל-אחבאש" בשכונת בורג' אבו חיידר בביירות. אחד מההרוגים בעימותים הינו בכיר חיזבאללה, האחראי מטעם הארגון על שכונת אבו חיידר בביירות.

בעקבות התקרית פרסמו חיזבאללה ו- "אל-אחבאש" הודעה משותפת במטרה להרגיע את הרוחות, והסבירו כי האירוע היה חד פעמי וכי מדובר בתקרית נקודתית. בהודעה נמסר כי התקרית "לא אירעה על כל רקע פוליטי או עדתי". עוד הצהירו הצדדים כי מדובר ב"תקרית פרטנית". כמו כן, הצדדים הסבירו כי צבא לבנון יפתח בחקירת העימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully