וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן מאשימה את ישראל בחיסול אל-מבחוח

דובר משרד החוץ האירני האשים היום את ישראל בחיסולו של בכיר בזרוע הצבאית של חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי. "מדובר בעדות נוספת למשטר הטרור של השלטון הציוני"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: ענת ברק)

אירן מאשימה את ישראל בחיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי. "מדובר בעדות נוספת למשטר הטרור של השלטון הציוני", כך מסר היום (שלישי) דובר משרד החוץ האירני, ראמין מהמנפרסט, במסיבת עיתונאים. "החיסול מראה את ההפרה הבוטה של ריבונות מדינות אחרות על ידי המשטר הציוני".

משטרת דובאי מסרה כי היא חושדת ש"כנופיית פושעים" זרה רצחה את אל-מבחוח ב-20 בינואר, אך היא לא פוסלת את המעורבות של המוסד באירוע. "השתיקה של פורומים בינלאומיים ומדינות אחרות כלפי ביצוע פשעים כאלה היא ממש מפתיעה. מדינות מוסלמיות חייבות להיות ערניות יותר כלפי הסכנות של המשטר הבלתי לגיטימי הזה ולהיערך בהתאם", אמר מהמנפרסט.

בסוף השבוע, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, הפנה אף הוא אצבע מאשימה לישראל, לאחר חיסולו לכאורה אל מבחוח: בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-ג'זירה" ממקום מושבו בדמשק אמר כי "המוסד עומד מאחורי חיסולו של אל-מבחוח" במהלך ביקורו באיחוד האמירויות. בהודעה שפרסמה הזרוע הצבאית של חמאס היא הבטיחה "להגיב על הפשע הציוני בזמן ובמקום שתמצא לנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully