וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי מלדסי תמיד ידע שהוא רצה להתגייס לגולני - ונפל בעזה: "היה גיבור"

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 9:33

אמו של המ"פ בגולני שנפל בקרבות ברצועה סיפרה על הכאב במשפחה אחרי האובדן, הגעגוע ועל האדם שהיה. בריאיון ב-103FM אמרה שכבר בגיל 14 ניסה להתקבל לפנימייה צבאית. "הוא אמר 'אני רוצה ללכת ולתרום תרומה משמעותית איפה שצריכים אותי'"

בווידאו: נפצע מרימון, חתר למגע וחיסל שני מחבלים: תיעוד היתקלות פנים אל פנים ממצלמת הקסדה של לוחם יהל״ם 12.12.23/דו"צ

יוספה, אמו של רס"ן רועי מלדסי שנפל בקרבות ברצועה, סיפרה הבוקר (חמישי) על הכאב במשפחה בעקבות האבדה. "בוקר קשה מאוד, הצלחתי להירדם לחצי שעה בלילה והתעוררתי בבהלה, הסתכלתי מסביב וראיתי שזה לא היה רק חלום רע, זו המציאות", אמרה בריאיון בתוכנית "שבע תשע" עם טל שלו וניסים משעל ב-103FM. "נורא קשה להתעורר לבוקר כזה אחרי הלווייה הקשה שהייתה אתמול, לא מצליחה לעכל, השמיים נפלו עלינו".

לכל העדכונים על המלחמה

"קשה להתמודד עם הבכי קורע הלב של הבת שלי אוריה, אחותו, בת 11 וחצי, שאומרת לי 'אמא, אבל אף אחד לא הבין אותי כמו רועי'. היה להם כזה קשר מיוחד ומקסים", המשיכה האם למפקד הפלוגה בגדוד 13 של גולני. "אחרי שכל האנשים הולכו היא אמרה 'אני רוצה שהוא ייצא מהארון ויחזור אליי'. ברגע שהוא היה נכנס לחדר הרגשת שהכול טוב, ששום דבר רע לא יכול לקרות. פשוט היה נכנס ומחבק אותי, את כולנו ואומר 'אמא אהובה שלי'".

חלל צה"ל רס"ן רועי מלדסי, 13 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
רועי מלדסי/דובר צה"ל

"מגיל 14 הוא כבר החליט וידע מה הוא רוצה לעשות בחיים - זה היה מדהים. בגיל 14 הוא נרשם למיונים לבית הספר 'הריאלי', פנימייה צבאית. מתוך יותר מאלף מועמדים בסוף התקבלו 56 והוא היה ביניהם. בגיל 14 כבר הלך לגיבושים, היה ברור לו מהרגע הראשון שהוא פשוט הולך ועושה את הכי טוב. כשהוא סיים את בית הספר אז הציעו לו כזה מגוון של אפשרויות ביניהם קורס טיס ושייטת, והוא אמר, וזה היה כל כך מרגש לשמוע - 'אני לא רוצה ללכת לאן שאני רוצה, אני רוצה ללכת ולתרום תרומה משמעותית איפה שצריכים אותי'. כזה הוא היה, הוא פשוט כל כך אהב אדם".

יוספה סיפרה כי ב-7 באוקטובר רועי היה בחופשת חג ונקרא להילחם בעקבות מתקפת חמאס. "הוא היה בין הראשונים שנכנסו לעזה", אמרה. "כשהייתה הפוגה בלחימה אז הם יצאו ל-18 שעות, אז נסענו לבקר אותו. זה היה ביקור מקסים, הייתה שם כל כך הרבה אהבה, כל כך הרבה צחוקים. הוא היה נראה טוב, "הוא גיבור, ילד מושלם. כל מי שהכיר אותו יודע על מה אני מדברת. הוא היה ילד משולם, לא פחות מזה".

"הוא היה אומר לי 'אמא כל מה שיש לי זה ממך ומאבא', הוא באמת ידע להעריך", הוסיפה יוספה. "המשפחה חשובה לנו והערכים והחינוך תמיד היו חשובים לנו, זה מרגש אותי שהוא באמת גדל על הערכים האלה ומתוכם הוא הצליח להיות מי שהוא. זה באמת מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully