וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי בני אדם ליוו את החלל גיל פישיץ בדרכו האחרונה: "הלב הכי ענק שקיים"

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 18:03

חבריו לעבודה של גיל פישיץ סיפרו שהיה "אדם שמח, תמיד עם חיוך על הפנים ותמיד חיובי". משפחתו של פישיץ חששה שבגלל היותם משפחה קטנה, ונוכח העובדה שרבים מחבריו של גיל נמצאים בלחימה בעזה, מעטים יגיעו להלוויה. אולם, אלפים באו ללוות את גיל בדרכו האחרונה

גיל פישיץ

גיל פישיץ מחריש, 3 בנובמבר 2023. באדיבות המשפחה
גיל פישיץ/באדיבות המשפחה

משפחתו של רס"מ גיל פישיץ, נהג טנק בגדוד 9 שנפל במלחמה, חששה כי לא יגיעו מספיק אנשים להלוויה. אך היום (שישי) ליוו את פישיץ בדרכו האחרונה אלפי בני אדם. בניהם, גם עובדיו ברשת הסופרמרקטים קרפור, שביקשו לצאת במיוחד מהעבודה כדי להיות נוכחית בהלוויה.

רס"מ גיל פישיץ , רווק בן 39 מהישוב חריש, היה נהג טנק בגדוד 9 של חטיבה 401. הוא עבד ברשת הסופרמרקטים קרפור כמנהל נקודת אונליין וחבריו לעבודה מספרים כי "היה אדם שמח שתמיד היה לו חיוך על הפנים. תמיד חיובי ועם הלב הכי ענק שקיים". בהודעה האחרונה שהוא ששלח מהחזית הדרומית לחבר הוא כתב: "חזרנו כמה ק"מ אחורה כדי לנוח טיפה, למלא דלק ותחמושת ולהמשיך". כשהתפרסמו הבוקר שמות הנופלים, העובדות במקום פרצו בבכי וביקשו לצאת מהעבודה וללכת להלוויה. "כולנו נגיע", מסרו.

גיל פישיץ הותיר אחריו אב ואח. אחיו יותם הביע הבוקר חשש שלא יגיעו הרבה אנשים להלוויה, היות והם משפחה גרעינית קטנה, ורבים מחבריו של גיל נמצאים כעת בלחימה בעזה. אבל, אבל מסתבר שבחייו ובמותו נגע גיל לליבם של רבים. להלוויה שהתקיימה בצהריים בבית העלמין הצבאי של חדרה הגיעו אלפים.

לעדכונים שוטפים בנושא המלחמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully