וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאו עצם שבלעדיה שני לא יכולה לחיות. בסרטון מעזה היא כבר מתה"

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 17:41

שלושה שבועות אחרי השבת השחורה, הוכרזה שני לוק, שנחטפה מהמסיבה ברעים, כמתה. דודתה: "היא התקשרה להורים ואמרה שיש אזעקות ושהיא מפחדת. כנראה שלא הרבה אחרי היא נרצחה". קנצלר גרמניה שולץ הגיב לרצח של לוק, לה הייתה אזרחות גרמנית: "מראה את הברבריות של חמאס"

בווידאו: משפחות החטופים אחרי הפגישה עם הרצוג/צילום: רוני כנפו

רותי לוק, דודתה של הצעירה שני לוק שנחטפה מהמסיבה ברעים והוכרזה כעת כמתה, סיפרה היום (שני) כי נמצאה עצם עם DNA הזהה לשלה, ולפיה ניתן לקבוע כי היא נרצחה בבוקר 7 באוקטובר, וכי בסרטונים שבהם היא נראית ברצועת עזה היא למעשה כבר מתה.

היום ה-24 למלחמה - כל העדכונים

"הגיעו אתמול בלילה רב, איז זק"א ואיש צבא. נתנו להם מכתב מפורט שמהווה תעודת פטירה", סיפרה לוק. "נאמר שבזירה של המסיבה נמצאה עצם סלע, שנמצאת בבסיס הגולגולת, שהדנ"א שלה זהה לשל שני. המומחים קבעו שאדם בלי העצם לא יכול לחיות. היא נהרגה כבר ב-7 באוקטובר. בסרטון הנפוץ שלה על הטנדר היא כבר הייתה מתה. רואים פצע בראש שלה בסרטון. כנראה ירו בה והעצם עפה ממנה. לא החזירו את הגופה שלה כמו שדיווחו בחלק מהמקומות".

לוק סיפרה כי היא המשפחה נעה "בין ייאוש ותקווה" בשבועות האחרונים. "המסקנה שלנו הייתה שהיא חטופה בעזה ופצועה. ביקשנו טיפול דחוף, אך מסתבר שהיא מתה כבר באותו בוקר. בשבע התקשרה להורים ואמרה שיש אזעקות, שהיא מפחדת ונשמעה לחוצה. כנראה שלא הרבה אחרי היא נרצחה. היה דיווח שהיא בבית חולים שם, שמישהו זיהה אותה שם ואמר שהיא פצועה. הגענו לזה דרך הקשרים של הצד הגרמני שלנו".

שני לוק שנחטפה על ידי חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"נפש חופשייה". שני לוק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"שני הייתה ילדה, אישה, אדם של חופש. גבולות לא היו חלק מהחיים שלה", סיפרה דודתה. "היא הייתה נפש חופשיה ועשתה הכול בדרכה. הייתה לה דרך מיוחדת. גם אם חלק מהדרכים האחרות לא תמיד התאימו למסגרת המשפחתית שהלכה בתלם הישראלי. תמיד היא הייתה אחרת. נשמה של אמנית, קעקעה ציורים מהראש שלה, לא דברים רגילים. מאוד אהבה לרקוד, ריקוד היה כל עולמה בשנים האחרונות, אין מסיבה שלא הייתה בה ורקדה גם במסגרת קבוצת רקדניות באירועים כמו חתונות. נשמה טהורה ונקייה".

לשני לוק הייתה אזרחות גרמנית, ובמדינה סיקרו לא מעט את הטבח של חמאס בהקשר שלה. היום, אחרי הבשורה על מותה, אמר הקנצלר אולף שולץ כי הרצח של לוק מראה "את הברבריות של חמאס", וכי חייב לבוא עם ארגון הטרור בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully